خانهاخبار
اولین گوشی مجهز به اسنپ‌دراگون 855 در بنچمارک

اولین گوشی مجهز به اسنپ‌دراگون 855 در بنچمارک

انتظار می‌رود کوالکام پردازنده اسنپ‌دراگون 855 خود را تا پایان سال 2018 رسما معرفی کند و در سال 2019 شاهد مجهز شده اولین پرچمداران به آن باشیم. در همین راستا یک گوشی مرموز شیائومی مجهز به پردازنده مذکور در پایگاه بنچمارک Geekbench دیده شده است.
۱۳۹۷/۵/۹

مدتیست که شایعه‌هایی درباره پردازنده پرچمدار بعدی کوالکام به نام اسنپ‌دراگون 855  منتشر می‌شود. در سال جاری میلادی شاهد بودیم که اغلب گوشی‌های سطح بالا با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 معرفی شدند و احتمالا سال آینده هم اکثر این پرچمداران به پردازنده اسنپ‌دراگون 855 مجهز می‌شوند. اولین گزارش‌ها درباره این پردازنده تازه متفق القول بودند که کوالکام قصد دارد آن را با تراشه 7 نانومتری توسعه دهد و همچنین در ابتدای ماه ژوئیه هم شاهد بودیم که یک گوشی مرموز سونی با پردازنده اسنپ‌دراگون 855 بنچمارک شد. همچنین دو روز پیش گزارشی در این باره منتشر شد و ادعا کرد که روند تولید انبوه این پردازنده از ماه ژوئن توسط کمپانی کوالکام آغاز شده است. حالا یک گوشی مرموز و سطح بالای دیگر از شیائومی در پایگاه Geekbench بنچمارک شده و شایان ذکر است که در فهرست مشخصاتش به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 855 هم اشاره شده است.

image

نکته جالب توجه اینجاست که این دستگاه هوشمند مرموز توانسته است در آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیاز به ترتیب 1784 و 6359 را کسب کند. این امتیازهای کسب شده از بهترین امتیازهای اسنپ‌دراگون 845 کمتر هستند و در سطح امتیازهای اسنپ‌دراگون 835 ظاهر شده‌اند. به همین خاطر تردید پیش می‌آید که آیا این دستگاه مرموز واقعا براساس مشخصات مندرج در فهرست به اسنپ‌دراگون 855 مجهز شده است یا خیر. در این فهرست همچنین اشاره شده است که گوشی تازه شیائومی به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود و از سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1.0 بهره می‌برد. در حال حاضر مشخص نیست که کدامیک از دستگاه‌های آینده شیائومی به اسنپ‌دراگون 855 مجهز می‌شوند اما حالا که این پردازنده در فهرست بنچمارک دیده شده است، به نظر می‌رسد که کوالکام آن را به زودی معرفی کند.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۵/۹
این پردازنده روی گلکسی‌۱۰ سوار می‌شود. بهمراه گوریلاگلس6
منتظر غُرِشِ s10 باشید?

Hamed

۱۳۹۷/۵/۹
این امتیاز ها میتونه امتیاز ۴ هسته ی ضعیفش باشه. بله‌.‌..
مگر نه چیزی مثل SD835 میمونه این!