خانهاخبار
احتمال معرفی Mi Notebook و Mi Band 3 تازه شیائومی تا 12 مرداد

احتمال معرفی Mi Notebook و Mi Band 3 تازه شیائومی تا 12 مرداد

شیائومی قصد دارد 3 اوت (12 مرداد) در نمایشگاه و کنفرانس ChinaJoy چین شرکت کند و از حداقل دو محصول تازه خود در خلال برگزاری آن پرده بردارد. این دو محصول نسل تازه لپتاپ‌های Mi و مدل جدیدی از Mi Band 3 هستند.
۱۳۹۷/۵/۹

ChinaJoy درواقع کنفرانس و نمایشگاه سرگرمی‌های دیجیتالی چین است که سالانه در این کشور برگزار می‌شود. انتظار می‌رود این نمایشگاه امسال از 3 تا 6 اوت ( 12 تا 15 مرداد) برگزار شود و شیائومی هم در خلال برگزاری آن از چند محصول تازه خود پرده بردارد.

در حال حاضر تأیید شده است که در این کنفرانس شاهد رونمایی از حداقل 2 محصول تازه خواهیم بود. اولین محصول لپتاپ Mi Notebook نام دارد که باتوجه به تیزر تبلیغاتی‌اش شیائومی آن را برای گیمینگ توسعه داده است. برخی پیش بینی کرده‌اند که این لپتاپ مخصوص گیمینگ همان لپتاپی است که شیائومی امسال عرضه کرد اما حالا به پردازنده نسل هشتم مجهز شده است.

image

دومین محصول یک مدل شخصی سازی شده از ساعت هوشمند Mi Band 3 است که عبارت Are You OK? روی بند آن نقش بسته. در حال حاضر نمی‌دانیم منظور شیائومی از درج عبارت مذکور روی بند این گجت هوشمند چیست اما به زودی با رونمایی رسمی از آن به هدفش واقف خواهیم شد.

این اولین بار است که تصویر و اطلاعاتی درباره Mi Band 3 شخصی سازی شده منتشر می‌‎شود و به جز عبارت مذکور هیچ اطلاعات دیگری درباره آن و تفاوتش با نسخه اصلی در دست نیست. این مدل تازه هم در رنگ مشکی معرفی می‌شود و احتمالا هم قیمت Mi Band 3 اصلی است.

image

مچ‌بند هوشمند Mi Band 3 به صفحه نمایش OLED مجهز شده است و از قابلیت‌های گام شمار، تخمین مسافت طی شده، کالری مصرفی و نرخ ضربان قلب پشتیبانی می‌کند. این گجت هوشمند همچنین قادر است الگوی خواب کاربر را هم پایش کند. ظرفیت باتری Mi Band 3 شیائومی معادل 110 میلی آمپر ساعت است و با یک بار شارژ کامل می‌تواند 20 روز روشن بماند. این مچ بند هوشمند همچنین در مقابل نفوذ آب تاحدودی مقاوم است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)