خانهاخبار
ماکت آیفون 9 و آیفون 10 پلاس فاش شدند

ماکت آیفون 9 و آیفون 10 پلاس فاش شدند

در تازه‌ترین خبرهای مربوط به آیفون‌های 2018 اپل شاهد انتشار تصاویر زنده منتسب به دو مدل ارزان قیمت و سطح بالای آن‌ها هستیم. باتوجه به این تصاویر به نظر می‌رسد که آیفون ارزان قیمت امسال شبیه آیفون 4 طراحی شده باشد.
۱۳۹۷/۵/۸

انتظار می‌رود کمپانی اپل در تاریخ 11 سپتامبر امسال چند محصول تازه هوشمند را ازجمله ایرپاد، آیپد پرو، اپل واچ و البته آیفون‌های 2018 معرفی کند. تقریبا یک ماه دیگر تا تاریخ موعود باقی مانده است و هر روز شاهد انتشار خبرها و تصاویر بیشتری منسوب به این محصولات مخصوصا آیفون‌های تازه هستیم. در تازه‌ترین شایعه تصاویر زنده منتسب به مدل‌های واقعی دو گوشی از این سه گانه فاش شده‌اند.

بزرگ‌ترین مدل دارای پنل 6.5 اینچی است و احتمالا iPhone X Plus نامیده می‌شود. این گوشی بسیار شبیه iPhone X سال گذشته طراحی شده و تنها تفاوت ظاهری‌شان در طراحی صفحه نمایش بزرگ‌تر در مدل پلاس است. بدین ترتیب پنل‌های این گوشی از شیشه طراحی می‌شوند و درون فریم استیل قرار می‌گیرند. همچنین طراحی ماژول دوربین دوگانه اصلی با چینش عمودی و فلش LED دوگانه در پنل پشتی این گوشی دیده می‌شود. طراحی این مدل واقعی تأیید می‌کند که طرح کلی دکمه‌های فیزیکی در مدل پلاس مانند آیفون 10 خواهد بود. بدین ترتیب سوییچ صدا یا بی صدای زنگ گوشی و دکمه‌های جداگانه تنظیم صدا در کناره سمت چپ بدنه تعبیه می‌شوند و دکمه کشیده دیگری با عملکرد اجرای سیری و دکمه خانه در کناره سمت راست قرار می‌گیرد.

آیفون 6.1 اینچی کوچکتر در این تصویر هم امسال عرضه می‌شود  احتمالا ارزان‌ترین مدل 2018 خواهد بود. این مدل هم مانند iPhone X و iPhone X Plus امسال از طراحی تمام صفحه بهره می‌برد اما حاشیه‌های آن به خاطر تعبیه پنل LCD کمی ضخیم‌تر طراحی می‌شوند. پنل پشتی آن همچنان از جنس شیشه خواهد بود اما با توجه به طراحی دوربین تکی در پنل پشتی به طور کلی شبیه به آیفون 4 به نظر می‌رسد.

انتظار می‌رود مدل‌های 2018 iPhone X  و  iPhone X Plus تا آخر ماه سپتامبر عرضه شوند اما آیفون 6.1 اینچی به خاطر مشکلات تولید در ماه اکتبر یا نوامبر به بازار راه یابد. شایعه شده است iPhone X به روزرسانی شده امسال 899 دلار قیمت دارد و مدل پلاس به قیمت حداقل 999 دلار به فروش می‌رسد. همچنین گفته می‌شود که قیمت مدل 6.1 اینچی حداقل 699 دلار خواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

h

۱۳۹۷/۵/۹
یادت رفت اینم بگی : خسته کننده درست مث سامسونگ! ;)

احمد

۱۳۹۷/۵/۹
برادر سال قبل طراحیشو عوض کرد و تمام برندها رو مجبور کرد همشکل اون بسازن. الان اگه یه نگاه به دور و برت بندازی میبینی که طراحی اکثر برندها از روی آیفون 10 بوده اونوقت شما میگی طراحی تکراری؟؟!!!!!
مشخصه تا حالا آیفون رو از نزدیک ندیدی.

?

۱۳۹۷/۵/۸
هر سال یه گوشی ایفون 6 نشون میدن میگن نسل جدید بعد سال بعد دوباره همون ایفون 6 رو نشون میدن میگن اینم نسل آیندس درست مثل انواع پراید یا 206 که 207 میشه. کلا فقط تو چراغ فرق داره هیچش فرق نداره اینم همونه فقط یه cpu یا ram عوض میشه نکته جالب اینه که هر کی میبینه ذوق میکنن کلی. بعد خیلی از دوستان میان تعصبی برخورد میکنن میگن اصلا تا حالا دستت گرفتی اصلا میدونی چیه . همه چیزمون شده کلاس و پز دادن

رامین

۱۳۹۷/۵/۸
تکرای و خسته کننده?