خانهاخبار
انتشار تصاویر زنده و پوستر تازه از Honor Note 10

انتشار تصاویر زنده و پوستر تازه از Honor Note 10

یک روز دیگر تا رونمایی رسمی از پرچمدار تازه Honor به نام Note 10 باقی مانده است. این گوشی در تصاویر زنده تازه به نمایش درآمده و آنر هم با انتشار تیزر تبلیغاتی به پشتیبانی آن از GPU Turbo اشاره کرده است.
۱۳۹۷/۵/۸

آنر قصد دارد به زودی پرچمدار تازه خود را به نام Note 10 در پکن چین معرفی کند. باتوجه به اطلاعاتی که اخیرا درباره این گوشی فاش شده است می‌دانیم که پرچمدار تازه آنر هم مانند بسیاری از گوشی‌های امسال به صفحه نمایش بزرگی با طراحی ناچ در قسمت بالای آن مجهز می‌شود. این گوشی اخیرا در تصاویر متعددی فاش شده است و همچنان که به تاریخ رونمایی رسمی آن نزدیک می‌شویم، خبرها و تصاویر بیشتری درباره آن منتشر می‌شود.

image

در این تصاویر زنده فاش شده گوشی Honor Note 10 در دو نمای روبرو و پشت به نمایش درآمده است. نمای پنل روبرو در این تصاویر بسیار شبیه به تصاویر فاش شده قبلی به نظر می‌رسد اما طراحی پنل پشتی با آنچه انتظارش را داشتیم متفاوت است. به همین خاطر باید این موضوع را در نظر داشته باشید که این تصاویر ممکن است جعلی باشند و نمی‌تواند به طور کامل به آن‌ها اعتماد کرد.

براساس مشخصات منتشرشده توسط TENAA باید بگوییم که Honor Note 10 به صفحه نمایش 6.95 اینچی Super AMOLED با نسبت تصویر 18:9 مجهز می‌شود اما بریدگی حاشیه آن در تصویر زنده پیش رو دیده نمی‌شود چراکه این گوشی خاموش است و نمی‌توانیم مرز حاشیه‌های آن را تشخیص دهیم. تنها بریدگی کوچکی که به نظر می‌رسد به دوربین سلفی Note 10 مرتبط باشد در قسمت بالای پنل نمایش آن دیده می‌شود و همچنین لوگوی برند آنر در حاشیه پایین نقش بسته است. در تصویر مربوط به پنل پشتی هم شاهد تعبیه دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش عمودی در گوشه بالا سمت راست بدنه هستیم و همچنین حسگر اثرانگشت هم زیر این ماژول قرار گرفته است. باتوجه به این تصویر به نظر می‌رسد که احتمال تعبیه این حسگر زیر صفحه نمایش دیگر منتفی باشد.

همچنین جالب توجه است که باتوجه به این تصویر زنده پنل پشتی Honor Note 10 اصلا به حالت خمیده و سه بعدی طراحی نشده و نمای کاملا صاف دارد. این گوشی قرار است در دو نسخه با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت معرفی شود و حافظه داخلی‌‌اش 64، 128 و 256 گیگابایت باشد. فبلت تازه آنر از پردازنده Kirin 970 با 8 هسته پردازشی و قدرت 2.4 گیگاهرتز بهره می‌برد و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو به طور پیش فرض روی آن نصب می‌شود. Honor Note 10 علاوه بر این موارد به دوربین دوگانه اصلی با لنزهای 16 و 24 مگا پیکسلی با پشتیبانی از هوش مصنوعی مجهز می‌شود و لنز تکی دوربین سلفی‌اش 13 مگا پیکسلی است. آنر در تیزر تبلیغاتی قبلی تأیید کرد که پرچمدار تازه‌اش را باتری بزرگی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت روانه بازار می‌کند.

image

پس از تیزر قبلی که بر ظرفیت باتری Note 10 تأکید داشت، حالا شاهد انتشار پوستر تبلیغاتی تازه‌تری از سازنده هستیم به Twin Turbo Engine اشاره می‌کند. منظور از این عبارت این است که پرچمدار آنر قرار است از تازه‌ترین تکنولوژی توسعه یافته توسط هوآوی به نام GPU Turbo پشتیبانی کند. این تکنولوژی نوین باعث می‌شود عملکرد کلی سیستم بهبود پیدا کند و پردازش گرافیکی هم تا 60% افزایش یابد. تکنولوژی GPU Turbo از همه مهم‌تر قادر است میزان مصرف انرژی باتری دستگاه را تا 30% بیشتر کاهش دهد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

حسینیان*

۱۳۹۷/۵/۸
با توجه به نرخ ارز شاید این گوشی خوش قیمت ترین پرچمدار باشه چون میت 20 هم قطعا قیمت بالایی خواهد داشت

حسینیان*

۱۳۹۷/۵/۸
با کمال احترام برای شما
ما ایران ها آدمهای عجیبی هستیم
وقتی یه تولید کننده توانایی تولید محصولات متنوع رو داراست ازش ایراد میگیریم
حالا فرق نمیکنه تویوتا باشه یا بوئینگ ویا هوآوی
یکی از دلایل رشد کم کشور شاید همین عقاید باشه که تو زندگی فردی میگیریم.

Mohammad Martin

۱۳۹۷/۵/۸
این هواوی معلومه مهندس هاش خیلی بیکار هستن بابا چه خبره هر هفته یک گوشی معرفی میکنه همه گوشی هاشم تکراری از نظر مشخصات سخت افزاری جمع کن جان مادرت کاسه کوزتو
بیش از پنج گوشی با کرین 970 معرفی کرد چه خبره مسخره کرده خودشو

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۵/۸
"رنگ‌آبی" گوشیای آنر اغوا کننده‌س?