خانهاخبار
تصاویری از گوگل Pixel 3 XL در رنگ سفید منتشر شد

تصاویری از گوگل Pixel 3 XL در رنگ سفید منتشر شد

لحظاتی پیش، اولین تصاویر از نسخه نهایی تلفن‌هوشمند جدید گوگل یعنی Pixel 3 XL منتشر شده است که در آن، شاهد جزییات زیادی درباره آن هستیم.
۱۳۹۷/۵/۸

به جرات می‌توان گفت که یکی از مورد انتظارترین تلفن‌های هوشمند سال، گوگل Pixel 3 و به طور دقیق‌تر، Pixel 3 XL است. این قرار است سومین پرچمدار گوگل  تحت برند پیکسل باشد که انتظار می‌رود با ویژگی‌های جدید و بهبودهای مطلوب، نظر کاربران را به خود جلب کند. چند روزی می‌شود که شاهد انتشار رندرهای مختلف از این محصول هستیم، اما ساعاتی پیش بود که وبسایت XDA، تصاویری تازه از این محصول را منتشر کرد؛ تصاویری که به نظر نسخه مخصوص توسعه دهندگان است.

همانطور که می‌بینید، نمای جلوی تلفن هوشمند جدید گوگل یعنی Pixel 3 XL کاملا شبیه به چیزی است که پیش از این انتظارش را داشتیم. همانند سایر محصولات سال ۲۰۱۸، تلفن‌ هوشمند Pixel 3 XL دارای زبانه‌ای در بالای نمایشگر بوده که میزبان اسپیکر، دوربین و سنسورهای مجاورت است. در لبه پایینی صفحه، شاهد حاشیه سیاه ‌رنگی هستیم که شاید چندان زیبا به نظر نرسد، اما حداقل می‌توان خوشحال بود که این حاشیه میزبان اسپیکر قدرتمند این دستگاه‌ است. 

نمای جلوی دستگاه دقیقا همان چیزی است که انتظارش را داشتیم، اما تغییرات جالب تر در بخش پشتی دستگاه اتفاق میافتد. شکل و شمایل کلی دستگاه درست مانند نسل قبل است؛ یک لنز دوربین و یک فلاش در گوشه بالای دستگاه و سنسور اثر انگشتی که در نیمه بالایی دستگاه جا خوش‌ کرده است. حال اگر کمی دقت کنید، به نظر می‌رسد که قسمت شیشه‌ای بالای بدنه همچنان حفظ شده اما حالا تا لبه‌های دستگاه نیز کشیده شده است. قطعا این یک انتخاب جالب در بخش طراحی است و شاید حس تازه‌ای هنگام در دست گرفتن به کاربر منتقل کند. چیزی که چندان مشخص نیست، جنس اصلی بدنه دستگاه است.

در نگاه اول حس می‌کنید که دستگاه کاملا از جنس شیشه است، اما با کمی دقت می‌توان متوجه شد که این یک متریال مات است و شباهت چندانی به شیشه ندارد؛ شاید Pixel 3 XL همچنان از جنس فلز باشد و شاید هم شاهد شیشه مات همانند OnePlus 6 باشیم.

به هرحال باید منتظر ماند تا تصاویر بیشتری از این محصول منتشر شود. Pixel 3 XL با نمایشگر ۶.۲ اینچی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ با ۴ گیگابایت حافظه رم، دوربین سلفی دوگانه و اندروید پی در اکتبر سال جاری رونمایی خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)