خانهاخبار
تصاویر جدید از Galaxy Note 9 داخل کیس؛ دکمه‌ بیکسبی حذف نشده است

تصاویر جدید از Galaxy Note 9 داخل کیس؛ دکمه‌ بیکسبی حذف نشده است

تصاویر تازه منتشر شده از Galaxy Note 9 تایید می‌کند که این پرچمدار به دکمه‌ی بیکسبی و جک هدفون 3.5 میلی‌متری مجهز خواهد بود.
۱۳۹۷/۵/۷

کم‌تر از دو هفته به زمان معرفی پرچمدار Galaxy Note 9 باقی مانده است و به‌تازگی با انتشار تصاویری از کیس‌های این فبلت، طراحی جانشین Galaxy Note 8 به نمایش گذاشته شده. تصاویر ارائه شده، پرچمدار جدید سامسونگ را به رنگ مشکی درون کیس به نمایش می‌گذراند؛ البته در یکی از تصاویر، می‌توانید Galaxy Note 9 را به رنگ خاکستری مشاهده کنید که فعلا نمی‌دانیم آیا این رنگ به بازار عرضه خواهد شد یا خیر.

از نظر طراحی، پرچمدار جدید سامسونگ تفاوت چشمگیری با نسل قبل ندارد؛ حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش حذف نشده است و کره‌ای‌ها مجددا از یک نمایشگر 6.3 اینچی Infinity Display با نسبت ابعاد 18.5:9 و رزولوشن QHD+ استفاده کرده‌اند. نوع پنل صفحه‌نمایش Super AMLED بوده و انحنای موجود در لبه‌های نمایشگر حفظ شده است. در بالای صفحه‌نمایش دوربین سلفی و اسکنر عنبیه جای گرفته است و در پنل پشتی شاهد جای‌گیری دوربین دوگانه با چینش افقی هستیم. همچنین سامسونگ حسگر اثرانگشت را به پایین دوربین اصلی منتقل کرده است تا دسترسی به آن ساده‌تر باشد؛ در Galaxy Note 8 حسگر اثرانگشت در کنار دوربین اصلی جای گرفته بود.

تصاویر تازه منتشر شده تأیید می‌کند که پرچمدار جدید سامسونگ از جک هدفون بهره می‌گیرد و به بلندگوی استریو مجهز خواهد شد. Galaxy Note 9 همچنین از دکمه‌ی بیکسبی استفاده خواهد کرد که برای فراخوانی دستیار صوتی سامسونگ کاربرد دارد؛ شایعه شده است که نسخه جدید بیکسبی روی جانشین Galaxy Note 8 نصب خواهد بود و اکنون دستیار صوتی سامسونگ هوشمندتر از نسل قبل شده است. کاربران برای تعامل با بیکسبی نیازی به فراخوانی مجدد آن با جمله Hi, Bixby ندارند و همچنین در نسخه 2.0 بیکسبی شاهد عملکرد طبیعی‌تر این دستیار صوتی هستیم. 

براساس گزارش‌ها، پس از معرفی Galaxy Note 9 در تاریخ 9 اوت این گوشی رده‌بالا در تاریخ 24 اوت به بازار عرضه خواهد شد. قیمت نسخه پایه احتمالا نزدیک به 1000 دلار خواهد بود؛ گمان می‌رود ارزان‌قیمت‌ترین نسخه از پرچمدار جدید سامسونگ به 128 گیگابایت حافظه داخلی و شش گیگابایت رم مجهز شده باشد. همچنین نسخه دیگری از Galaxy Note 9 ارائه خواهد شد که 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد اما حافظه رم آن مشخص نیست؛ هرچند گمان می‌کنیم که این مدل برخلاف نسخه پایه به هشت گیگابایت رم مجهز خواهد شد تا قیمت 1500 دلاری خود را منطقی جلوه دهد! در رابطه با عرضه نسخه 64 گیگابایتی Galaxy Note 9 فعلا اطلاعاتی وجود ندارد و البته نمی‌دانیم آیا مدل 256 گیگابایتی پرچمدار جدید سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد یا سامسونگ از تولید این نسخه صرف‌نظر کرده است. فعلا باید برای معرفی Galaxy Note 9 در دهه اول ماه اوت لحظه‌شماری کنیم تا به پرسش‌های‌مان پیرامون این گوشی پاسخ داده شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)