خانهاخبار
پرچمدار 1800 دلاری LG V35 Signature Edition در راه است

پرچمدار 1800 دلاری LG V35 Signature Edition در راه است

ال‌جی به‌زودی از یک گوشی لوکس 1800 دلاری رونمایی خواهد کرد که نسخه مخصوص پرچمدار LG V35 ThinQ است.
۱۳۹۷/۵/۷

شرکت ال‌جی در اوایل سال از گوشی رده‌بالای LG V30S ThinQ رونمایی کرد و سپس پرچمدار دیگری را در اواسط بهار از سری G با نام G7 ThinQ معرفی نمود. همچنین کره‌ای‌ها مدتی پیش یک گوشی پرچمدار را مخصوص بازار آمریکا با نام LG V35 ThinQ معرفی کرده‌اند که از نظر ظاهری شباهت زیادی به LG V30 دارد اما مشخصات سخت‌افزاری آن ارتقا پیدا کرده است. با این‌حال، به‌نظر نمی‌رسد که کره‌ای‌ها از ارائه گوشی رده‌بالای جدید در سال 2018 دست بکشند و احتمالا یک یا دو مدل دیگر را تا پایان سال معرفی خواهند کرد.

براساس یک گزارش جدید، ال‌جی درنظر دارد تا علاوه‌بر پرچمدار LG V40 که در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد؛ یک گوشی رده‌بالای دیگر را با نام LG V35 Signature Edition عرضه نماید. ظاهرا ال‌جی برای معرفی نسخه Signature Edition وی 35 تین‌کیو نیاز چندانی به کمپین تبلیغاتی نخواهد داشت زیرا این مدل به صورت محدود در کره جنوبی عرضه خواهد شد.

image

از نظر سخت‌افزاری، شاید نتوانید تفاوت خاصی میان LG V35 SE و LG V35 ThinQ پیدا کنید؛ احتمالا نسخه Signature Edition آخرین پرچمدار ال‌جی از سری V از همان مشخصات سخت‌افزاری بهره می‌گیرد که LG V35 ThinQ به آن مجهز شده است. به همین جهت، می‌توان انتظار داشت که مدل مذکور به نمایشگر 6 اینچی OLED با نسبت ابعاد 2 به 1 مجهز شده باشد؛ رزولوشن احتمالی نمایشگر QHD+ خواهد بود. همچنین پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام با هشت هسته پردازشی، قدرت لازم را در اختیار گوشی V35 Signature Edition قرار می‌دهد. می‌توان انتظار داشت که گوشی جدید ال‌جی به دوربین دوگانه 16 و 13 مگاپیکسلی مجهز شود؛ سنسور 16 مگاپیکسلی از دیافراگم F1.6 بهره می‌گیرد و لرزش‌گیر سه محوره دارد. همچنین LG V35 Signature Edition به تبعیت از نسخه اصلی خود یعنی LG V35 ThinQ احتمالا از مزیت‌های هوش مصنوعی (AI) بهره‌مند خواهد شد؛ هوش مصنوعی می‌تواند در این گوشی به تشخیص صحنه‌های عکاسی کمک نموده تا براساس صحنه‌ای که دوربین تشخیص می‌دهید، بهترین تنظیمات روی دوربین اعمال شود. ضمن اینکه V35 ThinQ از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد و بعید نیست که نسخه گران‌قیمت‌تر آن به چنین قابلیتی مجهز شود. 

لازم به‌ذکر است که  LG V35 Signature Edition  احتمالا بدنه متفاوتی نسبت به LG V35 ThinQ خواهد داشت؛ ال‌جی در وی 35 تین‌کیو از ترکیب شیشه و فلز استفاده کرده است اما احتمال می‌دهیم پرچمدار گران‌قیمت ال‌جی در جنس بدنه شباهت‌هایی به نسل قبل خود یعنی LG Siganture Edition داشته باشد. کره‌ای‌ها در آن گوشی که شباهت زیادی به LG V30 دارد، از سرامیک زیرکونیوم بهره گرفته‌اند. 

ال‌جی برای گوشی جدیدش برچسب قیمتی 2 میلیون وون کره را درنظر گرفته است که اگر آن‌را به دلار آمریکا تبدیل کنید، با قیمت نجومی 1800 دلار مواجه خواهید شد! البته ظاهرا کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند تا فضای ذخیره‌سازی را به 256 گیگابایت ارتقا دهند تا بدین شکل خرید LG V35 Signature Edition را منطقی جلوه دهند. همچنین اعلام شده است که سرویس‌های خاصی در اختیار خریداران پرچمدار 1800 دلار ال‌جی قرار خواهد گرفت. همان‌طور که در ابتدا اعلام شد، به جز این گوشی، کره‌ای‌ها در اواخر تابستان پرچمدار دیگری را از سری V با نام V40 ThinQ عرضه خواهند کرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

حمید

۱۳۹۷/۵/۸
180 دلار هم واسه ال جی زیاده چه برسه 1800 دلار

امین

۱۳۹۷/۵/۷
اصلا اهمیتی نداره خود مدیران ال جی این گوشی رو نمیگیرن دستشون

امین

۱۳۹۷/۵/۷
کی به ال جی نگاه میکنه هیچی حسابش نمیکنه تو بازار هم دیگه گوشی هاش پیدا نمیشه از بازار هند خداحافظی کرد از ایران هم بزودی میره مهم هم نیست

Alireza

۱۳۹۷/۵/۷
الجی تو فروش گوشی های 400 دلاریش هم مشکل داشت حالا 1800??

Saeed

۱۳۹۷/۵/۷
بگیرش مبارکه