خانهاخبار
نسخه ارزان‌تر Wireless Charger Duo سامسونگ لو رفت!

نسخه ارزان‌تر Wireless Charger Duo سامسونگ لو رفت!

با نزدیک شدن به تاریخ ۱۸ مرداد، شاهد انتشار اخبار جدیدی پیرامون محصولات جدید سامسونگ هستیم. حال در جدیدترین گزارش‌ها، اعلام شده که سامسونگ، نسخه ارزان‌تر Wireless Charger Duo را نیز بزودی عرضه خواهد کرد.
۱۳۹۷/۵/۷

چند روز پیش، تصویری از شارژر بی‌سیم جدید سامسونگ منتشر شد؛ محصولی که می‌تواند تلفن‌هوشمند و ساعت هوشمند Galaxy Watch را به طور هم‌زمان شارژ کند. این محصول که با کد EP-N6100 شناخته می‌شود، احتمالا قیمتی معادل ۷۵ دلار خواهد داشت، اما شاید این قیمت برای هرکسی مناسب نباشد؛ حتی شاید کاربران نیازی به شارژ هم‌زمان دو دستگاه نداشته باشند. حال به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها برای این دسته از کاربران، شارژر بی‌سیم جدیدی با قیمت کمتر تولید کرده است. 

image

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، شکل و شمایل کلی این محصول بسیار شبیه به سایر پدهای شارژ بی‌سیم است، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ یک جایگاه کوچک در قسمت وسط این شارژر بی‌سیم اضافه کرده است؛ بخشی که احتمالا برای شارژ کردن ساعت هوشمند استفاده خواهد شد. طبیعتا این مدل قادر به شارژ کردن تلفن‌ هوشمند و ساعت هوشمند به طور هم‌زمان نیست، اما به لطف طراحی خاص این مدل، کاربران می‌توانند ساعت‌ هوشمند خود را نیز به راحتی شارژ کنند. انتظار می‌رود که مدل کوچک‌تر Wireless Charger Duo سامسونگ احتمالا قیمتی بین ۴۵ تا ۵۰ دلار داشته باشد. نظر شما چیست؟ آیا شما هم مایل به استفاده از قابلیت شارژ بی‌سیم برای تلفن و ساعت هوشمند خود هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Saeed

۱۳۹۷/۵/۷
اره چرا که نه به شرطی که گوشیش هم باشه خخخخخخ با این قیمت نجومی دلار دیگه نمیشع گوشی خرید واقعا یه عده هستن دارن در حق بقیه ظلم میکنن اون ادم هایی که نمیتونن بخرن طرف هیچی نمیتونن برن بد بخت تر شد با این گرونی ها خدا به داد مردم برسه واقعا همه نابود میشن با این اوضاع امیدوارم این اوضاع بهتر بشه واقعا یه سری هستن دارن نابود میشه با این چیزها با این گرونی ها انشاالله یه اتفاقی بیفته یه فرجی بشه