خانهاخبار
نمایشگاه الکامپ ۲۴ از امروز پذیرای بازدیدکنندگان است

نمایشگاه الکامپ ۲۴ از امروز پذیرای بازدیدکنندگان است

نمایشگاه الکامپ ۲۴ از امروز، ششم مرداد ماه، به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.
۱۳۹۷/۵/۶

نمایشگاه الکامپ که به عنوان بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات شناخته می‌شود از امروز پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است. الکامپ ۲۴ از امروز یعنی ۶ مرداد تا ۹ مرداد ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برقرار است.

image

مراسم افتتاحیه الکامپ ۲۴ صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات، محمد جواد آذری جهرمی و محمدباقر اثنی عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، برگزار شد. نمایشگاه امسال در فضایی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع با حضور شرکت‌های ایرانی و چینی در بخش‌های در بخش‌های دولت همراه، الکام تاکز، الکام استارز، ترند و گیم برگزار شده است. 

یکی از بخش‌های جذاب نمایشگاه که سال گذشته بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود کشاند، سالن الکام استارز بود که امکان حضور استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا را فراهم کرد و زمینه‌ساز ارتباط مستقیم این کسب و کارها با مشتریان‌شان شد. امسال خوشبختانه بخش الکام استارز رشد قابل توجهی را تجربه می‌کند بدین صورت که متراژ غرفه‌های استارتاپی ۱۰۸ درصد و تعداد آنها ۳۵ درصد افزایش داشته است. 

همچنین امسال برای اولین بار بخشی به نام الکام تاکز برگزار می‌شود که در آن فعالان حوزه‌ فناوری اطلاعات در قالب سخنرانی و پنل‌های گفت‌وگو، به بحث و تبادل نظر درباره‌ مباحث روز دنیای ICT می‌پردازند.

در بخش الکام گیمز نیز بازی‌سازان ایرانی آخرین بازی‌های رایانه‌ای ساخت کشور را به نمایش گذاشته‌اند و در  بخش الکام ترندز با محورهایی مانند هوش مصنوعی، بلاک‌چین، اینترنت اشیا و بیگ دیتا، آینده این فناوری‌ها معرفی می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

آریان

۱۳۹۷/۵/۶
نمی دونم دیگه کسی حال و حوصله ای براش مونده تو بازار کامپیوتر و آی تی؟
من که کشیدم کنار و دارم سیگار می کشم.