خانهاخبار
پرچمدار Pixel 3 XL گوگل در تصاویر تازه

پرچمدار Pixel 3 XL گوگل در تصاویر تازه

پرچمدار Pixel 3 XL در تصاویر رندری تازه‌ای در قاب محافظ رنگی فاش شده است. براساس این تصاویر و شایعه‌های قبلی جک هدفون از طراحی این نسل هم حذف می‌شود و گوگل آن را همچنان به دوربین تکی اصلی مجهز می‌کند.
۱۳۹۷/۵/۶

چند روز پیش شایعه‌ای درباره پرچمدار Pixel 3 XL گوگل منتشر شد و حالا شاهد انتشار تصاویر رندری تازه‌تری منتسب به این گوشی پرچمدار هستیم که آن را در قاب محافظ به نمایش می‌گذارند. گوشی تازه گوگل در این تصاویر با نسبت نمایش 19:9، طراحی بریدگی حاشیه (ناچ) و حاشیه باریک پایین پنل جلو دیده می‌شود و به نظر می‌رسد که نسبت صفحه نمایش به بدنه‌اش تقریبا 85% باشد. همچنین ظاهرا قرار است این گوشی به دوربین سلفی دوگانه مجهز شود اما تنها یک لنز در پنل پتشی آن تعبیه شده است.

گوشی Pixel 3 XL پرچمدار تازه‌ایست که احتمالا به قیمت بالایی عرضه می‌شود و هنوز نمی‌دانیم که گوگل قصد دارد با در نظر گرفتن این موضوع مهم چگونه تعبیه دوربین اصلی تکی را در آن توجیه کند. البته دو نسل قبلی Pixel و Pixel 2 هم به دوربین تکی اصلی در پنل پشتی مجهز شده بودند و توانستند در خلال سال‌های اخیر از نظر کیفیت بر سایر گوشی‌های رقیب که از حسگرهای بیشتری هم بهره می‌بردند، غلبه کنند. از طرفی حالا به نظر می‌رسد که در دوره ترند دوربین‌های سه گانه قرار گرفته‌ایم و به زودی شاهد ورود چندین دستگاه با چنین سیستمی خواهیم بود. براساس یکی از گزارش‌هایی که اخیرا درباره این محصولات گوگل منتشر شد، سازنده مذکور دوره دشواری را پیش رو خواهد داشت و باید تلاش کند بتواند با رقیبانی که به دوربین سه گانه مجهز شده‌اند به رقابت بپردازد. ظاهرا بلندگوهای استریو در نسل سوم پیکسل‌ها همچنان در پنل جلو قرار می‌گیرند اما این تصاویر تازه متاسفانه Pixel 3 XL را در همه نماها به نمایش نمی‌گذارند. گوگل همچنین جک هدفون 3.5 میلی متری را از سال گذشته از طراحی گوشی‌های خود حذف کرد و ممکن است که امسال هم این قابلیت در Pixel 3 و مدل بزرگ‌ترش تعبیه نشود.

در تازه‌ترین تصاویر رندری منسوب به Pixel 3 XL همچنین شاهد طراحی حسگر اثرانگشت در پنل پشتی هستیم . همچنین دکمه‌های فیزیکی پاور و تنظیم صدا هم در کناره سمت راست بدنه تعبیه شده‌اند. انتظار می‌رود گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL در کنفرانس سالانه سازنده که ماه اکتبر برگزار می‌شود، معرفی شوند و تا 1 ماه پس از آن به بازار بیایند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سینا

۱۳۹۷/۵/۱۴
خوش به حال کسایی که میخرن

امیر

۱۳۹۷/۵/۶
کاشکی این نباشه، طراحیش زیاد جالب نیست، دوربین دوتایی نداره و حاشیه پایینش زیاده و از همه بدتر بریدگی ناچ خیلی زیاده و زننده خواهد بود
از گوگل خیلی بیشتر انتظار میره....

مهدی

۱۳۹۷/۵/۶
گوشیهای گوگل رو از کجا میشه خرید ؟
اگه یه پست هم مربوط به این موضوع بزارین خیلی خوب میشه.