خانهاخبار
احتمالا Galaxy Tab S4 در تاریخ ۱۰ مرداد رونمایی خواهد شد

احتمالا Galaxy Tab S4 در تاریخ ۱۰ مرداد رونمایی خواهد شد

براساس گزارش جدیدی که امروز منتشر شده است، سامسونگ قصد دارد که تبلت Galaxy Tab S4 را در تاریخ ۱۰ مرداد رونمایی کند. این یعنی که سامسونگ علاوه بر مراسم ۱۸ مرداد، رویداد دیگری نیز خواهد داشت.
۱۳۹۷/۵/۷

شاید این‌ روز‌ها، توجه اکثر رسانه‌ها به سوی Galaxy Note 9 جلب شده باشد، اما نمی‌توان از محصول دیگر سامسونگ یعنی Galaxy Tab S4 فراموش کرد؛ تبلت جدید کره‌ای‌ها که قرار است با ویژگی‌های جدید و مشخصات سخت افزاری مناسب روانه بازار شود. پیش از این تصور می‌شد که این محصول جدید سامسونگ قرار است درکنار تلفن‌هوشمند Galaxy Note 9 معرفی شود، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ، تاریخ ۱۰ مرداد را برای رونمایی از Galaxy Tab S4 انتخاب کرده است. وبسایت AndroidHeadlines در پست جدید خود اعلام کرده که این منبع می‌تواند تایید کند که سامسونگ برای رونمایی از Galaxy Tab S4، تاریخ ۱۰ مرداد را انتخاب کرده است؛ درست ۸ روز قبل از اینکه سامسونگ از Galaxy Note 9 پرده بردارد.

 

image

درطی چند هفته اخیر، اطلاعات فراوانی از Galaxy Tab S4 منتشر شده است؛ جزییاتی که تقریبا تمام مشخصات سخت افزاری و ویژگی‌های این محصول را به ما نشان می‌دهد. Galaxy Tab S4 قرار است به یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ مجهز شود و از آنجایی که خبری از سنسور اثر انگشت در این محصول نیست، Galaxy Tab S4 حاشیه‌های نمایشگر باریک‌تری نسبت به نسل قبل خود دارد. همچنین انتظار می‌رود که پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵، قلب تپنده این محصول باشد که در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم، مسئول تامین قدرت این تبلت را خواهند داشت. حافظه داخلی این تبلت ۶۴ گیگابایت اعلام شده اما صحبتی از امکان ارتقای حافظه از طریق‌ کارت حافظه جانبی نیست. Galaxy Tab S4 دارای یک دوربین ۱۳‌مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو خواهد بود که احتمالا برای استفاده در یک تبلت کفایت کند. سایر ویژگی‌های دیگر این محصول شامل باتری ۷۳۰۰ میلی‌ آمپری، بلوتوث ۵، اندروید ۸.۱، پشتیبانی از Samsung DeX و سنسور تشخیص عنبیه چشم می‌شود.

image

دقیقا نمی‌دانیم که چرا کره‌های‌ها می‌خواهند این تبلت را قبل از برگزاری مراسم رونمایی از Galaxy Note 9 رونمایی کنند؛ شاید سامسونگ قصد دارد در مراسم ۱۸ مرداد ماه، فقط بر روی‌ Galaxy Note 9 و ساعت هوشمند جدید خود یعنی Galaxy Watch تمرکز کند. به هرحال مشخص است که سامسونگ برای تاریخ ۱۰ و ۱۸ مرداد، برنامه‌های بسیار زیادی دارد. پس فراموش نکنید که برای اخبار بیشتر از محصولات جدید سامسونگ، وبسایت GSM را دنبال کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)