خانهاخبار
اپلیکیشن Nike Training Club برای اپل واچ منتشر شد

اپلیکیشن Nike Training Club برای اپل واچ منتشر شد

قطعا یکی از کاربردهای اصلی اپل واچ، انجام تمرین‌های ورزشی مختلف در طول روز است و حالا شرکت نایکی، اعلام کرده که نسخه اپل واچ اپلیکیشن Training Club هم‌اکنون برای اپل‌واچ آماده دریافت است.
۱۳۹۷/۵/۶

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که از اپلیکیشن Training Club نایکی استفاده می‌کنید، باید بدانید که این شرکت اخیرا نسخه اپل واچ این اپلیکیشن را در اپ استور منتشر کرده است. به کمک این برنامه، کاربران می‌توانند از طریق اپل واچ به بیش از ۱۸۰ تمرین ورزشی مختلف دست پیدا کنند. همچنین امکان مشاهده نتایج ورزش‌ها و تمرین‌های ورزشی از روی ساعت وجود دارد، که طبیعتا نیاز به استفاده از آیفون را کاهش می‌دهد. 

image

براساس گزارش نایکی، این شرکت به دلیل خواسته کاربران جهت کاهش استفاده از آیفون، تصمیم گرفته که اپلیکیشن Training Club را برای اپل واچ منتشر کند. البته در نظر داشته باشید که درحال حاضر، این اپلیکیشن فقط می‌تواند نتایج تمرین‌های ورزشی شما را نمایش دهد و فعلا خبری از شروع یک تمرین جدید به طور جداگانه از روی ساعت هوشمند نیست. مشاهده ضربان قلب، میزان کالری سوزانده شده، مدت‌ زمان تمرین فعلی، جزییات تمرین بعدی و نوتیفیکشن‌هایی برای تشویق به انجام حرکت‌های ورزشی بیشتر از سایر مواردی است که کاربران می‌توانند از طریق ساعت هوشمند خود مشاهده کنند. Training Club هم اکنون از طریق اپ استور قابل دریافت است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)