خانهاخبار
کیس و کاورهای رسمی Galaxy Note 9 را مشاهده کنید

کیس و کاورهای رسمی Galaxy Note 9 را مشاهده کنید

تصاویر رندری تازه منتشر شده، Galaxy Note 9 را درون کاورهای رسمی ساخت سامسونگ به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۵/۶

سامسونگ در تاریخ 9 اوت از پرچمدار جدید خود به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد و این موضوع باعث شده است تا خبرهای مختلف و حتی ضد و نقیض فراوانی پیرامون Galaxy Note 9 منتشر شود. شرکت کره‌ای حتی برخی از شایعات احتمالی را پیرامون جانشین Galaxy Note 8 تأیید کرده است و می‌دانیم که پرچمدار آینده سامسونگ، باتری با ظرفیت بالا خواهد داشت و فضای ذخیره‌سازی قابل قبولی را ارائه می‌دهد.

به‌تازگی نیز تصاویری از کیس‌ و محافظ‌های رسمی Galaxy Note 9 به‌دست آمده است که شامل کاور محافظ سیلیکونی، کاور Clear View، کاور LED View و کاور سیلیکونی است. کاور سیلیکونی محافظ Galaxy Note 9 ضدضربه بوده و دارای یک پایه است که می‌تواند موقعیت گوشی را برای مشاهده فیلم در نمایشگاه بدون حاشیه 6.3 اینچی پرچمدار جدید سامسونگ ثابت نماید. کیس‌های دیگری که سامسونگ برای Galaxy Note 9 ارائه می‌دهند، استاندارد بوده و تفاوت چشمگیری با نسل قبل ندارند. همچنین گمان می‌رود که سازنده کره‌ای کیس آلکانترا را مشابه با نسل قبل برای پرچمدار آینده خود معرفی نماید. به همراه این کیس‌ها همچنین می‌توانید کیس‌های دیگری را خریداری نمایید که توسط سامسونگ تولید نشده‌اند و البته قیمت کم‌تری نسبت به کیس‌های تولید شده از سوی شرکت کره‌ای خواهند داشت.

تصاویر رندری ارائه شده از کیس‌های رسمی Galaxy Note 9 همچنین تأیید می‌کند که پرچمدار جدید سامسونگ در رنگ‌های قهوه‌ای، آبی، مشکی و بنفش عرضه خواهد شد. بنفش جدیدترین ترکیب رنگی است که سامسونگ به سری Galaxy Note 9 اضافه خواهد کرد و نسخه آبی‌رنگ نیز از یک قلم S-Pen زرد بهره می‌گیرد. لازم به‌ذکر است که احتمالا نسخه خاکستری رنگ از پرچمدار جدید سامسونگ ارائه خواهد شد. در رابطه با مشخصات احتمالی، باید گفت که جانشین Galaxy Note 8 با تراشه اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد شد و نسخه‌های مجهز به تراشه کوالکام در بازار ایالات متحده و چین به فروش می‌رسند؛ سایر بازارها نسخه مجهز به چیپ‌ست اگزینوس 9810 را خریداری خواهند کرد.

همچنین بهترین نسخه از Galaxy Note 9 با 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد ام هنوز نمی‌دانیم آیا این مدل به هشت گیگابایت رم مجهز شده است یا مانند نسخه 128 گیگابایتی از شش گیگابایت رم بهره می‌گیرد. صرف‌نظر از مقدار حافظه رم نسخه 512 گیگابایتی، شایعات نشان می‌دهد که مدل 512 گیگابایتی Galaxy Note 9 بیشتر از 1400 دلار قیمت خواهد داشت. ضمن اینکه شایعات به عرضه پرچمدار جدید سامسونگ با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت و بلندگوی استریو اشاره دارند. از نظر ظاهری نیز Galaxy Note 9 شباهت زیادی به نسل قبل دارد؛ هرچند حسگر اثرانگشت در این فبلت رده‌بالا به پایین دوربین اصلی منتقل شده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)