خانهاخبار
گوشی تاشوی جدید سامسونگ Galaxy F نامیده خواهد شد؟

گوشی تاشوی جدید سامسونگ Galaxy F نامیده خواهد شد؟

براساس یک گزارش جدید، سامسونگ خانواده جدیدی را با نام Galaxy F معرفی خواهد کرد؛ با توجه به شباهت‌های احتمالی میان این خانواده و گوشی تاشوی سامسونگ، بعید نیست Galaxy F پرچمدار تاشوی کره‌ای‌ها باشد.
۱۳۹۷/۵/۶

چندین سال است که شایعات مختلفی مبنی بر توسعه گوشی‌هوشمند جدید سامسونگ با نمایشگر تاشو وجود دارد؛ ظاهرا کره‌ای‌ها در ابتدا گوشی را مجهز به دو نمایشگر توسعه داده بودند اما اکنون برای رونمایی از یک گوشی تاشو با طراحی متفاوت آماده می‌شوند. با این‌حال، هنوز مشخص نیست گوشی تاشوی سامسونگ چه نامی را برای خود انتخاب خواهد کرد اما شایعات تازه منتشر شده، ممکن است به این پرسش پاسخ دهد.

اگر به سال 2013 بازگردیم، شایعاتی در آن زمان وجود داشت که از عرضه خانواده گران‌قیمت و رده‌بالای Galaxy F به همراه پرچمدار Galaxy S و Galaxy Note خبر می‌داد اما هیچ‌گاه چنین سری توسط سامسونگ معرفی نشد. کره‌ای‌ها به عرضه تنها دو گوشی پرچمدار در هر سال ادامه دادند (البته بد نیست اشاره کنیم که دو گوشی از سری Galaxy S در هر سال معرفی می‌شود) اما براساس توئیت تازه منتشر شده توسط یک افشاگر معروف، سامسونگ امیدوار است تا در آینده‌ای نزدیک سری Galaxy F را به بازار عرضه نماید.

از آنجایی‌که شایعه شده است گوشی تاشوی جدید سازنده کره‌ای Galaxy X نامیده نخواهد شد، حال گمان می‌کنیم که Galaxy F نام تجاری احتمالی این مدل باشد. براساس اطلاعات ارائه شده، خانواده Galaxy F بسیار گران‌قیمت خواهد بود که این موضوع با شایعات پیش‌تر منتشر شده پیرامون قیمت احتمالی گوشی تاشوی سامسونگ هم‌خوانی دارد؛ براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، گوشی تاشوی سامسونگ ممکن است قیمتی بین 1500 تا 2000 دلار داشته باشد. البته منبع انتشار این گزارش اعلام کرده است که سامسونگ روی دو خانواده دیگر یعنی Galaxy R و Galaxy P کار می‌کند که محصولات آینده از هر دو سری را در بازار چین عرضه خواهد کرد.

image

به همین جهت، ممکن است Galaxy F خانواده گوشی‌های گران‌قیمت سامسونگ باشد که در بازار چین معرفی می‌شود؛ مانند گوشی Galaxy A9 Star که اخیرا از سوی شرکت کره‌ای در بازار چین عرضه شده است. البته مانند معمول، باید به شایعات منتشر شده پیرامون Galaxy F یا گوشی‌ تاشوی سامسونگ با دیده شک و تردید نگاه کنید زیرا شرکت سازنده هیچ اطلاعاتی را در این رابطه منتشر نکرده است.

انتظار می‌رود گوشی تاشوی آینده سامسونگ در ماه ژانویه در نمایشگاه CES 2019 معرفی شود؛ یک ماه بعد نیز شاهد رونمایی از پرچمداران Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus خواهیم بود. گوشی تاشوی جدید سامسونگ احتمالا نمایشگر 7.3 اینچی OLED خواهد داشت که به داخل تا می‌شود؛ نمونه‌های اولیه‌ای که سامسونگ توسعه داده بود، مانند گوشی ZTE Axon M از دو نمایشگر بهره می‌گرفت که می‌توانستید نمایشگرها را روی یک‌دیگر تا کنید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سعید

۱۳۹۷/۵/۶
۱۰۰ میلیون بزاریم براش کنار