خانهاخبار
Xiaomi Mi 8 SE با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی رونمایی شد

Xiaomi Mi 8 SE با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی رونمایی شد

شیائومی اعلام کرده است که تلفن هوشمند Mi 8 SE که در واقع نسخه ارزان‌تر مدل Mi 8 است، به زودی با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و قیمتی همچنان رقابتی وارد بازار خواهد شد.
۱۳۹۷/۵/۶

دو ماه پیش بود که شیائومی، از سری محصولات Mi 8 یعنی Mi 8, Mi 8 Special Edition والبته Mi 8 SE رونمایی کرد. این محصولات با ویژگی‌ها و البته قیمت مناسبی که دارند، موفق به جلب نظر کاربران شده اند. حال امروز شیائومی به طور رسمی اعلام کرد که بروزرسانی جدیدی برای مدل Mi 8 SE در نظر دارد. این محصول که ابتدا با حافظه ۶۴‌ گیگابایت و دو مدل حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی عرضه شد، اما حالا، چینی‌ها مدل سومی از این محصول با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی را معرفی کرده اند.

image

این محصول از لحاظ مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری، هیچ تفاوت خاص دیگری با سری قبل ندارد؛ پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰، اندروید ۸ اوریو و نمایش ۵.۸۸ اینچی امولد به همراه یک زبانه بالای نمایشگر همچنان در این مدل مشاهده می‌شوند. از آنجایی که Mi 8 SE از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند، اقدام شیائومی برای عرضه نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این محصول را تحسین می‌کنیم؛ هرچند بهتر بود که این مدل از همان ابتدا عرضه می‌شد. بد نیست اشاره کنیم که Mi 8 SE با حافظه ۱۲۸ گیگابایت تنها در رنگ خاکستری عرضه خواهد شد و خبری از رنگ‌های دیگر نیست. مدل ۱۲۸ گیگابایتی شیائومی Mi 8 SE با قیمت ۳۸۰ دلار عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)