خانهاخبار
Oppo R17 احتمالا دارای ۱۰ گیگابایت حافظه رم خواهد بود!

Oppo R17 احتمالا دارای ۱۰ گیگابایت حافظه رم خواهد بود!

اخیرا شایعه شده که Oppo که یکی از شرکت‌های موفق چینی در حوزه تولید تلفن‌های هوشمند است، درحال کار بر روی تلفن‌هوشمند جدیدی است؛ محصولی که حداقل ۱۰ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت.
۱۳۹۷/۵/۶

روزگاری بود که حافظه رم ۲ گیگابایتی برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی، به یک استاندارد طلایی تبدیل شده بود، اما حالا شاهد افزوده شدن هرچه بیشتر حافظه رم این دستگاه‌ها هستیم. اصولا افزایش حافظه رم، کمک می‌کند تا تلفن‌هوشمند تعداد بیشتری از برنامه‌های درحال اجرا را در پس زمینه نگه دارد که از طرفی می‌تواند برای اجرای دو یا چند برنامه به سور هم‌زمان و در کنار هم مفید باشد.

درحال حاضر، بیشترین حافظه رمی که در تلفن‌های هوشمند اندرویدی استفاده شده، ۸ گیگابایت است و بعد از آن، این مقدار به ۶ و ۴ گیگابایت می‌رسد. اگرچه حافظه رم ۸ گیگابایتی هنوز در بین تلفن‌های هوشمند رایج نشده است، چینی‌ها قصد دارند که آمار و ارقام در این بخش‌ را تا حد ممکن ارتقا دهند.

image

Oppo که یکی از سازندگان موفق تلفن‌های هوشمند در چین است، درحال کار بر‌روی تلفن هوشمند جدیدی به نام Oppo R17 است؛ محصولی که بنابر گزارش‌های جدید، حدود ۱۰ گیگاباین حافظه رم خواهد داشت.

درحال حاضر چیز زیادی درباره Oppo R17 نمی‌دانیم، به جز اینکه این محصول احتمالا جایگزین نسل قبلی خود یعنی Oppo R15 و R15 Pro باشد. چندی پیش تصویری از یک دعوت‌نامه از سوی Oppo منتشر شد که به نظر می‌رسد برای رونمایی این محصول تدارک دیده شده است. در هر صورت، جالب خواهد بود که ببینیم تلفن‌هوشمندی قرار است با حافظه رم ۱۰ گیگابایتی روانه بازار شود، هرچند که حافظه رم بیشتر درست مانند سایر مشخصات دیگر‌ موبایل، به معنای بهتر بودن آن نیست. نظر شما چیست؟ چرا یک تلفن‌هوشمند باید ۱۰ گیگابایت حافظه رم داشته باشد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)