خانهاخبار
HTC U12 Life با نمایشگر کشیده 6 اینچی در راه است

HTC U12 Life با نمایشگر کشیده 6 اینچی در راه است

اچ‌تی‌سی در حال توسعه یک گوشی میان‌رده جدید با اسم‌رمز Imagine Life است و احتمالا این مدل را به عنوان جانشین HTC U11 Life با نمایشگر 6 اینچی، تراشه اسنپدراگون 636 و سیستم‌عامل اندروید P ارائه خواهد داد.
۱۳۹۷/۵/۵

آن‌طور که پیداست، اچ‌تی‌سی برای رونمایی از یک گوشی میان‌رده جدید با اسم‌رمز Imagine Life آماده می‌شود؛ اطلاعات به‌دست آمده پیرامون گوشی جدید اچ‌تی‌سی براساس فایل‌های تبلیغاتی است که رؤیت شده. با اینکه نام تجاری میان‌رده جدید تایوانی‌ها مشخص نشده است اما با توجه به اسم‌رمز این گوشی و مشخصات سخت‌افزاری که برای آن درنظر گرفته شده، گمان می‌رود HTC Imagine Life با نام تجاری HTC U12 Life به بازار عرضه شود. البته این موضوع تا زمان رونمایی رسمی از گوشی جدید HTC مشخص نخواهد شد اما در حال‌حاضر، گمان می‌کنیم که تایوانی‌ها در حال توسعه میان‌رده جدید خود با نام تجاری U12 Life باشند.

گوشی معرفی نشده HTC به صفحه‌نمایش 6 اینچی مجهز خواهد بود؛ مطابق با ترند رایج در بازار موبایل، Imagine Life از یک نمایشگر با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن FHD+ (رزولوشن واقعی 1080 در 2160 پیکسل است) استفاده می‌کند. همچنین پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 636 کوالکام به گوشی جدید تایوانی‌ها قدرت می‌دهد و چهار گیگابایت رم، اجرای چندین برنامه را به صورت هم‌زمان امکان‌پذیر خواهد کرد. براساس اطلاعات به‌دست آمده، میان‌رده جدید HTC به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد و اگر گمان می‌کنید که این فضا برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظرتان ناکافی است، Imagine Life شما را ناامید نخواهد کرد زیرا این گوشی از کارت حافظه Micro SD پشتیبانی می‌کند. در حال‌حاضر، مشخص نیست نسخه‌های دیگری از گوشی جدید U12 Life با حافظه ذخیره‌سازی یا رم متفاوت عرضه خواهند شد یا خیر و باید منتظر معرفی این مدل بمانیم.

image

براساس اطلاعات به‌دست آمده، جدیدترین گوشی HTC به دوربین دوگانه 16 و 5 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود؛ دوربین اصلی از فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDA) بهره می‌گیرد و همچنین قادر است با رزولوشن 4K به ثبت ویدیوهای دلخواه کاربران بپردازد. در جلوی گوشی نیز از یک سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده شده است و آن‌طور که ادعا می‌شود، دوربین سلفی به فلاش LED مجزا مجهز خواهد شد که تصویربرداری در محیط‌های کم‌نور را امکان‌پذیر می‌کند. دوربین سلفی همچنین به حالت مجزایی برای زیباسازی چهره مجهز شده است که تصاویر سلفی را بهبود می‌دهد. در ادامه نیز به این موضوع اشاره شده است که میان‌رده HTC U12 Life با باتری 3600 میلی‌آمپر ساعت عرضه خواهد شد و حسگر اثرانگشت احراز هویت کاربران را ممکن ساخته است.

میان‌رده آینده HTC از دو سیم‌کارت، بلوتوث 5.0 و NFC پشتیبانی خواهد کرد اما نمی‌دانیم چه نسخه‌ای از سیستم‌عامل اندروید روی این گوشی اجرا می‌شود. HTC U11 Life در دسامبر گذشته با سیستم‌عامل اندروید اوریو عرضه شده بود اما با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، گمان می‌رود جانشین آن مدتی زودتر عرضه شود؛ به همین جهت، بعید نیست تایوانی‌ها آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی Android P را برای گوشی جدید خود درنظر گرفته باشند. باید اشاره کرد که بیلد نهایی نسخه توسعه‌دهندگان سیستم‌عامل Android P به‌تازگی منتشر شده است و این موضوع می‌تواند بدین معنی باشد که نسخه نهایی سیستم‌عامل َAndroid P به‌زودی عرضه خواهد شد. 

برای مقایسه با نسل قبل، باید گفت HTC U11 Life به صفحه‌نمایش 5.2 اینچی، یک دوربین، باتری 2600 میلی‌آمپر ساعت و تراشه اسنپدراگون 630 کوالکام مجهز شده بود. به همین جهت، HTC U12 Life را می‌توان گوشی موردانتظار دانست که نسبت به نسل قبل، ارتقا پیدا کرده است و همچنین طراحی متفاوت‌تری را به دلیل تجهیز به نمایشگر 18:9 ارائه می‌دهد؛ سال گذشته، تایوانی‌ها از یک نمایشگر با نسبت ابعاد 16:9 در میان‌رده U11 Life استفاده کرده بودند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)