خانهاخبار
تصاویری جدید از قلم Galaxy Note 9

تصاویری جدید از قلم Galaxy Note 9

با نزدیک شدن به تاریخ ۱۸ مرداد، شاهد انتشار احبار و اطلاعات بیشتری از جدید ترین پرچمدار سامسونگ یعنی Galaxy Note 9 هستیم. حال امروز تصاویری جدید از قلم S Pen این محصول منتشر شده که جزییاتی تازه در اختیار ما قرار می‌دهد.
۱۳۹۷/۵/۵

به جرات می‌توان گفت که یکی از مشخصه‌های اصلی سری  Galaxy Note سامسونگ، داشتن قلم یا همان S Pen است؛ وسیله جانبی که این روزها در کمتر دستگاهی پیدا می‌شود. از همان اولین نسل Galaxy Note، قلم S Pen بیشتر برای نوشتن و یادداشت کردن بر روی صفحه استفاده می‌شد و با وجود بهبود‌های فراوان در دقت، سرعت و کاربرد آن، S Pen در نهایت یک قلم برای نوشتن روی صفحه است. حال گفته شده که Galaxy Note 9 بالاخره تغییراتی تازه و متفاوت را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد؛ تغییراتی که باعث می‌شود قلم S Pen به چیزی بیشتر از یک قلم ساده برای یادداشت تبدیل شود.

درست نمی‌دانیم که این تغییرات شامل چه مواردی می‌شود، اما همانطور که پیش از این شایعه شده بود، S Pen جدید به بلوتوث مجهز خواهد شد تا بتواند کاربرد‌های بیشتری را در فاصله دورتر از این دستگاه انجام دهد. حال به لطف گزارش جدید وبسایتی به نام WinFuture.de، اولین رندرهای رسمی از قلم S Pen مخصوص Galaxy Note 9 در فضای مجازی منتشر شده که جزییات تازه‌تری به ما می‌دهد. 

 

قبل از این که به بررسی این تصاویر بپردازیم ، باید مشخص کنیم که شاید این رندرها در نهایت به واقعیت نپیوندند و سامسونگ در مراسم Unpacked، قلم دیگری را رونمایی کند. در این تصاویر منتشر شده، قلم جدید Galaxy Note 9  تقریبا هیچ تفاوت ظاهری خاصی با قلم استفاده شده در Galaxy Note 8 ندارد، هرچند می‌توان به وضوح، چهار رنگ جدید را دید که مشخص می‌کند Galaxy Note 9 در چه رنگ‌هایی عرضه خواهد شد.

رنگ زرد طبیعتا متعلق به مدل آبی رنگ Galaxy Note 9 است که از آن تصاویر و رندرهای زیادی منتشر شده است. علاوه بر آن، شاهد سه رنگ دیگر برای S Pen هستیم. Galaxy Note 9 در تاریخ پنجشنبه، ۱۸ مردادماه سال جاری به طور رسمی رونمایی خواهد شد. نظر شما چیست؟ شما چه انتظاراتی از Galaxy Note 9 دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)