خانهاخبار
پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ چه زمانی وارد بازار می‌شود؟

پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ چه زمانی وارد بازار می‌شود؟

منابع مطلع در تایوان مدعی شده‎اند که پرچمدار Galaxy Note 9 پیش از موعد عرضه خواهد شد؛ ظاهرا کره‌ای‌ها به دنبال راهی هستند تا فروش پایین Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را جبران نمایند.
۱۳۹۷/۵/۵

شرکت سامسونگ به صورت رسمی تأیید کرده است که پرچمدار بعدی خود یعنی Galaxy Note 9 را در تاریخ 9 اوت (18 مرداد) معرفی می‌کند؛ با این‌حال هنوز زمان عرضه جانشین Galaxy Note 8 به صورت رسمی اعلام نشده است و آنچه پیرامون این محصول می‌شنویم، تنها حدس و گمانه‌زنی است. براساس شایعات، پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ در تاریخ 24 اوت به بازار عرضه خواهد شد اما به‌نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها در تصمیم خود تجدیدنظر کرده‌اند و ممکن است بتوانید این گوشی را به سرعت پس از معرفی رسمی خریداری نمایید.

براساس منابع مطلع در زنجیره تأمین تایوان محصولات سامسونگ، شرکت کره‌ای درنظر دارد تا Galaxy Note 9 را در اوایل ماه اوت عرضه نماید. دلیل اعلام شده برای عرضه زودهنگام پرچمدار Galaxy Note 9 با فروش کم‌تر از حد انتظار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در ارتباط است. سامسونگ تاکنون موفق شده تا 30 میلیون واحد از پرچمدار نیمه اول سال 2018 خود را عرضه نماید که کم‌ترین میزان فروش از سال 2012 است؛ همین موضوع باعث شده است تا سامسونگ به دنبال راهی برای جبران فروش پایین پرچمداران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus باشد و عرضه زودهنگام Galaxy Note 9 را مدنظر قرار دهد.

image

هنوز مشخص نیست گزارش تازه منتشر شده تا چه اندازه صحت دارد و همچنین نمی‌دانیم کاربران چه واکنشی نسبت به Galaxy Note 9 نشان خواهند داد؛ محصولی که از نظر طراحی شباهت چشمگیری نسبت به نسل قبل دارد. در رابطه با مشخصات جانشین Galaxy Note 8 باید اشاره کرد که این مدل در چندین نسخه با 128 و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد؛ مدل مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی، از شش گیگابایت رم بهره می‌گیرد اما نسخه 512 گیگابایتی با هشت گیگابایت رم همراه شده است. همچنین سامسونگ پرچمدار جدیدش را در دو مدل با تراشه اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد کرد؛ مدل مجهز به تراشه جدید کوالکام در ایالات متحده و چین به فروش خواهد رسید و نسخه‌های مجهز به تراشه اگزینوس 9810 در سایر بازارها ارائه خواهند شد. ضمن اینکه Galaxy Note 9 با دوربین دوگانه همراه خواهد بود و در دوربین این گوشی از ترکیب دو سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده شده است. در جلوی گوشی نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی استفاده می‌شود.

Galaxy Note 9 به صفحه‌نمایش 6.3 اینچی QHD+ مجهز بوده و در بالای نمایشگر خبری از بریدگی نیست. مهم‌ترین تفاوت این گوشی از نظر ظاهری با نسل قبل، مربوط به جای‌گیری حسگر اثرانگشت در پنل پشتی است. همچنین گفته می‌شود که قلم S-Pen دستخوش تغییر شده و قابلیت‌های آن بهبود پیدا کرده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

کیوان

۱۳۹۷/۵/۵
ممنون از اطلاع رسانی.
لطفا بیشتر محصولات هوآوی رو از زمان ورودشان به بازار ایران اطلاع رسانی کنید چون تقضا برای این برند بالا رفته مخصوصا میت 20 و آنر نوت 10 رو بیشتر پیگیری کنید. تشکر

Lionel

۱۳۹۷/۵/۵
اپلیکیشن دیگه به خوبی قبل نیست و تقریبا دیگه به درد نمیخوره کاش مثل قبل می شد و برای خواندن دیگه مجاب به رفتن داخل سایت نبودی