خانهاخبار
ویرلن بهترین راه اطلاع رسانی خبری برای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ

ویرلن بهترین راه اطلاع رسانی خبری برای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ

ویرلن انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری پربازدید را به عنوان موثر ترین راهکار اطلاع رسانی و تبلیغات برای شرکت های حاضر در نمایشگاه الکامپ معرفی کرد.
۱۳۹۷/۵/۴
image

اغلب فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ رپورتاژ آگهی را بیشتر به عنوان برترین تکنیک سئو سایت میشناسند اما مدیران برند ها و استارت آپ های پرطرفدار به خوبی میدانند که رپورتاژ علاوه براین که موثر ترین راه برای دستیابی به رتبه اول گوگل است ، همچنین به عنوان یکی از تاثیرگذار ترین و به صرفه ترین روش های اطلاع رسانی خبری و بازاریابی محتوا نیز استفاده میشود.

شرکت ویرلن به عنوان برترین مجری کمپین های رپورتاژ آگهی امکانات منحصربه فردی را جهت نشر گسترده اخبار در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید در اختیار برندهای حاظر در نمایشگاه الکامپ قرار میدهد.

image

با استفاده از انتشار اخبار مخاطبان را به بازدید از غرفه نمایشگاه برند خود دعوت کنید.

بی تردید انتشار اخبار برای دعوت از مخاطبان میتواند بیشترین تعداد بازدید کننده را به سوی غرفه شما در نمایشگاه به همراه داشته باشد. 

ممکن است شما روش های سنتی مانند ارسال دعوتنامه بصورت ایمیل و حتی آدرس پستی برای کاربران را جزو برنامه های خود داشته باشید اما اگر بخواهید بصورت حرفه ای و از طریق یک روش معتبر و فراگیرتر مخاطبان بیشتری را به بازدید از غرفه خود دعوت کنید، قطعا تهیه دعوتنامه در قالب خبر و انتشار آن در خبرگزاری های پربازدید تاثیرگذاری بسیار بهتری خواهد داشت. همانطور که هم اکنون مشهور ترین برند ها در تمام دنیا و همچنین ایران از این مدل جدید دیجیتال مارکتینگ استفاده میکنند و از مزایای فراوان آن بهره مند میشوند.

 

پس از پایان نمایشگاه گزارش حضور برند خود در نمایشگاه را خبری کنید.

سازمان‌ها ، بانک‌ها و برند‌های بزرگ از دیرباز اخبار حضور در نمایشگاه های مختلف را در روزنامه های پرتیراژ منتشر میکردند و هم اکنون با تغییر سبک زندگی مردم به دنیای دیجیتالی، این مجموعه ها از قدرت اطلاع رسانی خبرگزاری های آنلاین بهره مند میشوند. 

image

خلاقیت در تولید محتوای رپورتاژ برگ برنده شما در بازاریابی محتوا و برندینگ خواهد بود.

تولید محتوای ارزشمند و خلاقانه ارزش افزوده‌ای فوق‌العاده برای برند‌ها ایجاد میکند :

  • یک تیتر خبری حرفه ای میزان بازدید رپورتاژ را به شدت افزایش میدهد
  • محتوای رپورتاژ درقالب مطلب آموزشی میزان بازنشر خبر در سایر سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی را افزایش میدهد و همچنین تاثیرگذاری بسیار عالی در ذهن مخاطبان دارد
  • طراحی تصاویر گرافیکی جذاب که در میان محتوای خبر قرار میگیرد قدرت برندینگ قابل توجهی دارد

 

رپورتاژ آگهی برترین تکنیک سئو SEO

امروز تاثیر خارق‌العاده ای که رپورتاژ در بهبود رتبه سایت در گوگل و سئو دارد برای سئوکار های حرفه ای و برند های پرطرفدار کاملا مشخص شده است و این را از رقابت شدیدی که کسب و کار های مختلف در انتشار رپورتاژ دارند میتوان به راحتی مشاهده کرد.

اما چه نکاتی تاثیرگذاری رپورتاژ بر سئو را افزایش میدهد؟

  • تولید محتوای با کیفیت و ارزشمند براساس الگوریتم های جدید گوگل
  • استفاده حرفه ای از 3 لینک فالو در محتوای خبر
  • انتشار رپورتاژ در سایت های خبری پربازدید و معتبر که اتوریتی بالایی دارند
  • نشر مستمر رپورتاژ در سایت های مختلف در طول سال
  • تولید محتوای مرتبط با نوع مخاطبان هر سایت خبری

 

ویرلن مجری انتشار رپورتاژ اگهی در 100 سایت خبری معتبر و پربازدید ایران

شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن در زمینه رپورتاژ آگهی مورد انتخاب موفق ترین برند ها و استارت‌آپ های ایران است و به عنوان برند برتر در حوزه رپورتاژ آگهی در ایران شناخته شده است.

ویرلن از تولید محتوای خبری و تبلیغاتی تا انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها و پربازدید ترین سایت های خبری ایران، همراه برند های مشهور است.

درواقع تفکر خاص تیم متخصص شرکت ویرلن درباره رپورتاژ آگهی است که مورد توجه مدیران برند ها قرار گرفته است. طبق این تفکر، رپورتاژ علاوه بر اینکه تاثیر گذار ترین تکنیک سئو سایت است، همچنین راهکار فوق العاده ای برای بازاریابی محتوا و برندینگ است. 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)