خانهاخبار
مشخصات نهایی Galaxy Note 9 سامسونگ

مشخصات نهایی Galaxy Note 9 سامسونگ

پس از انتشار تصاویر رندری متعدد منتسب به Galaxy Note 9 سامسونگ حالا شاهد انتشار فهرستی از مشخصات فنی آن هستیم. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد فبلت تازه خود را تنها در نسخه‌ای 6 گیگابایتی معرفی کند.
۱۳۹۷/۵/۵

تنها چند هفته دیگر تا رونمایی رسمی از Galaxy Note 9 سامسونگ باقی مانده است. در خلال ماه‌های اخیر بارها گزارش‌هایی درباره این گوشی منتشر شد و همچنین انتشار این خبرها در هفته‌های اخیر شدت گرفت. تعداد خبرها در این مدت به قدری افزایش یافت که دیگر تقریبا هیچ قابلیت و ویژگی به خصوصی از این فبلت پرچمدار بر ما پوشیده نیست. حالا گزارش تازه‌ترین در این باره منتشر شده و مشخصات فنی پرچمدار تازه سامسونگ را بار دیگر تأیید کرده است.

image

این خبر فاش شده تأیید می‌کند که Galaxy Note 9 صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوع Super AMOLED با کیفیت 4K دارد و از پردازنده اگزینوس 9810 قدرت می‌گیرد. براساس اطلاعات مندرج در فهرست پیش رو، فبلت Galaxy Note 9 در دو نسخه با حافظه رم 6 گیگابایت معرفی می‌شود و از حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت بهره می‌برد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که دیگر نسخه 8 گیگابایتی از این فبلت وجود نداشته باشد. دوربین اصلی Note 9 به لنزهای دوگانه مجهز می‌شود که لنز اصلی آن 12 مگا پیکسلی گزارش شده اما مشخصات لنز ثانویه آن ذکر نشده است. در این مشخصات همچنین ذکر شده است دوربین سلفی این پرچمدار از یک لنز 8 مگا پیکسلی بهره می‌برد. فبلت تازه سامسونگ به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و پوسته اختصاصی سازنده مجهز می‌شود و بار دیگر تأیید شده که ظرفیت باتری غیر قابل تعویضش 4000 میلی آمپر ساعت است.

image

برخی از این مشخصات مندرج در فهرست پیش رو پیش از این هم فاش شده بودند و حالا اب توجه به این گزارش به تأیید رسیده‌اند. سامسونگ قرار است Galaxy Note 9 را 9 اوت (18 مرداد) در نیویورک معرفی کند. انتظار می‌رود که در کنار این دستگاه تازه همچنین پد شارژ Wireless Charging Dou و گجت هوشمند Galaxy Watch هم در رویداد آنپکد رونمایی شوند و همچنین فروش Note 9 پیش از پایان ماه اوت آغاز شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

mazileo

۱۳۹۷/۵/۸
اولا بنده از نوت 3 تا نوت 8 رو داشتم و دارم پس گمراه نیستم...
ثانیا نظرات شما روی کاغذ صحیح ولی در عمل باید ببینیم کدامیک اعمال میشه

امین

۱۳۹۷/۵/۶
:چیپست اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810 در مقابل اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895-مودم cat 18در مقابل cat 16-اسپیکر استریو در مقابل اسپیکر مونو در نوت8-قابلیت نسخه دسکتاپ بدون نیاز به وسیله اضافی(حالتی مثل میت 10 هواوی-دوربین بسیار قدرتمند با فیلمبرداری خارق العاده.باتری 4000 در مقابل 3300 کمه؟ یا بازم واست توضیح بدم؟

امین

۱۳۹۷/۵/۶
بذار چند تاشو واست توضیح بدم تا از گمراهی در بیای:چیپست اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810 در مقابل اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895-مودم cat 18در مقابل cat 16-اسپیکر استریو در مقابل اسپیکر مونو در نوت8-قابلیت نسخه دسکتاپ بدون نیاز به وسیله اضافی(حالتی مثل میت 10 هواوی-دوربین بسیار قدرتمند با فیلمبرداری خارق العاده.باتری 4000 در مقابل 3300 کمه؟ یا بازم واست توضیح بدم؟

حسین

۱۳۹۷/۵/۶
عالیه گوشیش ، قیمت این چند دلار خواهد بود فکر کنم حدود ایفون ایکس باشه دیگه هزار دلار یا هزار و صد دلار

Hamed

۱۳۹۷/۵/۵
اولا 4K نیست، 2K هست یعنی مثل همیشه، دوما پشتش چرا شبیه اسب آبیه؟ این چیه اخه؟ حیف اینهمه قدرت، چند ساله منتظر یه نت درست و حسابیم ولی نه مثل اینکه باید قیدشو زد. خود دانید...