خانهاخبار
تصاویر قاب محافظ Pixel 3 XL طراحی آن را فاش می‌کند

تصاویر قاب محافظ Pixel 3 XL طراحی آن را فاش می‌کند

با نزدیک شدن به ماه اکتبر، گزارش‌های بیشتری درباره نسل تازه محصولات گوگل منتشر می‌شود. در تازه‌ترین خبرها تصاویر رندر شده منسوب به Pixel 3 و Pixel 3 XL منتشر شده و طراحی ظاهری آن‌ها را به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۷/۵/۵

به دنبال ماه‌ها سکوت منابع مختلف درزمینه اخبار فناوری درباره محصولات هوشمند تازه گوگل، تصاویر رندر شده متعددی منسوب به Pixel 3 XL منتشر شده است. این تصاویر تازه در اغلب موارد با شایعه‌های قبلی همگام هستند و آن را با حاشیه‌های باریک و ناچ به همراه صفحه نمایشی که به نظر می‌رسد از نسبت تصویر 19:9 بهره می‌برد به نمایش می‌گذارند. همچنین حسگر اثرانگشت در پنل پشتی دو نسل قبلی گوشی‌های گوگل تعبیه شده بود و براساس تصاویر فاش شده تازه به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی تصمیم گرفته است دوباره همین ترند را تکرار کند.

image

پیش از این هم گزارش شده بود که گوگل مایل نیست به پیروان ترند دوربین دوگانه بپیوندد و قصد دارد Pixel 3 و Pixel 3 XL را همچنان با دوربین تکی توسعه دهد. حالا در این تصاویر رندری فاش شده هم شاهد هستیم که Pixel 3 XL به دوربین تکی اصلی مجهز شده است. البته نسل دوم پیکسل‌ها که سال 2017 روانه بازار شدند، توانستند از نظر عملکرد و کیفیت دوربین با همان لنز تکی از بسیاری از رقیبان‌شان با دوربین دوگانه پیشی بگیرند. باتوجه به اینکه امروز تعبیه دوربین دوگانه در پرچمداران کمپانی‌های مختلف به امری رایج تبدیل شده است و حتی برخی از آن‌ها قصد دارند ترند دوربین سه گانه را ترویج دهند، گوگل احتمالا مسیر دشواری در پیش رو خواهد داشت. البته همچنان به نظر می‌رسد که Pixel 3 XL به دوربین دوگانه مجهز شده باشد اما این دوربین به جای پنل پشتی در ناچ پنل جلو قرار گرفته است. بهره گرفتن از چنین سیستمی گوگل را قادر می‌سازد تا کیفیت دوربین جلو را ارتقا دهد و همچنین امکان ثبت تصاویر سلفی با افکت بوکه را هم میسر می‌سازد.

image

دو نسل قبلی گوشی‌های پیکسل در تاریخ 4 اکتبر معرفی شدند و پیش بینی می‌شود که گوگل امسال هم در همین تاریخ از نسل سوم پرچمدارانش پرده بردارد. علاوه بر این محصولات، همچنین قرار است گوگل در پاییز رویدادی با تمرکز بر سخت افزار برگزار کند و انتظار می‌رود که در خلال برگزاری آن از Pixelbook 2، نسل دوم هدفون‌های پیکسل و اولین نسل ساعت‌های هوشمند خود که گفته می‌شود آن‌ها هم از سری پیکسل هستند رونمایی کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرهاد

۱۳۹۷/۵/۶
سلام و درود بر همه کارکنان جی اس ام ،،،، سایت خیلی عالی هست که هر روز حداقل یه بار سری به جی اس ام میزنم ،،،،،فقط یک انتقاد داشتم. بخش تبلیغات رو زیاد کردین که باعث افت کیفیت سایت شده