خانهاخبار
نام تجاری LG V90 به ثبت رسید؛ سرنوشت LG V40 نامشخص است!

نام تجاری LG V90 به ثبت رسید؛ سرنوشت LG V40 نامشخص است!

شعبه مکزیک ال‌جی نام تجاری LG V90 را به ثبت رسانده است؛ با توجه به عدم ثبت نام تجاری LG V40 ThinQ بعید نیست پرچمدار جدید ال‌جی از سری V با نام متفاوتی به بازار عرضه شود.
۱۳۹۷/۵/۵

با توجه به نام تجاری که اخیرا از سوی ال‌جی به ثبت رسیده، ال‌جی الکترونیک ممکن است در حال توسعه یک گوشی‌هوشمند جدید باشد که احتمالا آن‌را با نام تجاری LG V90 عرضه خواهد کرد. شعبه ال‌جی در مکزیک، این نام تجاری را به منظور حفاظت از حقوق معنوی آن در تاریخ 13 جولای به ثبت رسانده است. در دسته‌بندی ارائه شده برای استفاده از نام تجاری LG V90 به گوشی‌های هوشمند اشاره می‌شود؛ به همین جهت، ممکن است ال‌جی واقعا درنظر داشته باشد تا گوش با چنین نام تجاری ارائه دهد.

در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری پیرامون گوشی جدید ال‌جی با نام تجاری LG V90 در اختیار نداریم و نمی‌دانیم چنین محصولی چه زمانی معرفی خواهد شد. با این‌حال، ال‌جی در حال توسعه یک گوشی‌هوشمند جدید است و تصمیم دارد تا آن‌را در طی چندماه آینده عرضه نماید؛ محصول مورد بحث فعلا LG V40 ThinQ نامیده می ‌شود اما شاید نام تجاری دیگری برای پرچمدار آینده ال‌جی از سری V درنظر گرفته شود. البته بد نیست اشاره کنیم که نام تجاری LG V40 ThinQ هنوز توسط ال‌جی یا شعبه‌های دیگر این کمپانی غول‌پیکر کره‌ای به ثبت نرسیده است.

image

در رابطه با زمان عرضه جانشین LG V30 بد نیست اشاره کنیم که ال‌جی گوشی پرچمدار آینده خود LG V40 (فعلا چنین نامی دارد) را در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد و سپس آن‌را در ماه اکتبر روانه بازار می‌کند؛ گفته می‌شود شرکت سازنده به دنبال بازه زمانی مناسبی است تا پرچمدار جدیدش تحت‌تأثیر هیاهوی گلکسی نوت 9 سامسونگ یا آیفون‌های 2018 اپل قرار نگیرد و بدین شکل، شانس خود را برای فروش از دست ندهد. سامسونگ پرچمدار Galaxy Note 9 را در اوایل ماه اوت رونمایی خواهد کرد و آن‌را تا پایان ماه اوت عرضه می‌کند؛ همچنین اپل نیز آیفون‌های 2018 خود را در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد و بعید نیست مدل‌های رده‌بالا تا پایان ماه سپتامبر عرضه شوند.

باید دید در این شرایط، ال‌جی چگونه می‌تواند پرچمدار جدیدش را از سری V به فروش برساند و کاربران را به خرید آن تشویق نماید. لازم به‌ذکر است که کمپانی کره‌ای، تاکنون سه گوشی رده‌بالا در سال 2018 عرضه کرده است؛ LG V30S ThinQ در ابتدای سال به عنوان نسخه ارتقا یافته LG V30 عرضه شد و سپس از گوشی پرچمدار LG G7 ThinQ با بریدگی در بالای نمایشگر رونمایی شد. مدتی بعد نیز ال‌جی پرچمدار LG V35 ThinQ را معرفی نمود که طراحی مشابه با LG V30 دارد اما مشخصات سخت‌افزاری آن ارتقا پیدا کرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امین

۱۳۹۷/۵/۶
دقیقا

امیر

۱۳۹۷/۵/۵
چرا الجی از دنیای موبایل خداحافظی نمیکنه؟! خودش خسته نشده؟!