خانهاخبار
سونی گوشی میان‌رده Xperia XA3 را در نمایشگاه IFA 2018 معرفی خواهد کرد

سونی گوشی میان‌رده Xperia XA3 را در نمایشگاه IFA 2018 معرفی خواهد کرد

سونی برای گوشی جدیدش با شماره مدل Sony H4413 از اروپا تأییدیه دریافت کرده است؛ گمان می‌رود مدل مذکور به عنوان جانشین Xperia XA2 عرضه شود.
۱۳۹۷/۵/۴

شرکت سونی گوشی میان‌رده Xperia XA2 را در ماه ژانویه معرفی نمود؛ 11 ماه پس از معرفی گوشی Xperia XA1 در سال 2017. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد ژاپنی‌ها به دنبال کاهش فاصله زمان عرضه اعضای جدید سری Xperia XA هستند و جانشین Xperia XA2 تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. 

شش ماه پس از اینکه گوشی Xperia XA2 سونی عرضه شد، گوشی جدید شرکت سازنده با شماره مدل Sony H4413 در اروپا تأییدیه دریافت کرده است. این موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که ژاپنی‌ها به‌زودی از جانشین Xperia XA2 رونمایی خواهند کرد؛ با توجه به الگوی موجود در شماره مدل‌ گوشی‌های هوشمند سونی، انتظار می‌رود Sony H4413 همان Xperia XA3 باشد. در حال‌حاضر، مشخصات سخت‌افزاری احتمالی جانشین Xperia XA2 فاش نشده است اما احتمال می‌دهیم که عضو جدید سری Xperia XA مجددا با نمایشگر 5.2 اینچی 18:9 عرضه خواهد شد و از سه گیگابایت رم بهره می‌گیرد؛ همچنین Xperia XA3 احتمالا با حداکثر 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

image

سونی از تراشه اسنپدراگون 630 کوالکام در گوشی Xperia XA2 استفاده کرده است اما احتمالا جانشین میان‌رده 5.2 اینچی خود را به نسخه بهبود یافته پردازنده اسنپدراگون 630 مجهز خواهدد نمود؛ انتظار می‌رود Xperia XA3 از تراشه اسنپدراگون 636 کوالکام  استفاده نماید. همچنین بعید نیست میان‌رده جدید سونی در هنگام عرضه، آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی Android P را اجرا نماید. از آنجایی‌که مشخصات سخت‌افزاری گوشی Xperia XA3 فاش نشده است، آنچه پیرامون مشخصات این مدل بیان کردیم؛ تنها حدس و گمان است و احتمال دارد هیچ‌گاه محقق نشود.

جدا از این موضوع، دریافت تأییدیه برای یک گوشی می‌تواند حاکی از عرضه زودهنگام آن باشد؛ به احتمال زیاد ژاپنی‌ها میان‌رده Xperia XA3 را در نمایشگاه IFA 2018 به همراه پرچمدار Xperia XZ3 معرفی خواهند کرد. در رابطه با پرچمدار جدید سونی باید گفت که این مدل از نمایشگر 5.7 اینچی بهره می‌گیرد و خبری از تجهیز Xperia XZ3 به دوربین دوگانه نیست؛ ظاهرا ژاپنی‌ها به استفاده از یک سنسور 48 مگاپیکسلی در پنل پشتی میان‌رده جدید خود رضایت داده‌اند. همچنین جانشین Xperia XZ2 احتمالا با صفحه‌نمایش لبه منحنی ارائه خواهد شد؛ تصاویر رندری که اخیرا از این گوشی منتشر شده است، نشان می‌دهد شرکت آسیایی به دنبال ایجاد انحنا در لبه‌های نمایشگر پرچمدار جدید خود است. از دیگر مشخصات گوشی پرچمدار Xperia XZ3 می‌توان به تجهیز این گوشی به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و حداقل شش گیگابایت رم اشاره نمود. ضمن اینکه مدل مذکور به حسگر اثرانگشت در قاب پشتی مجهز شده است و فاقد جک هدفون خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

305

۱۳۹۷/۵/۴
میتونه جالب باشه