خانهاخبار
اولین گوشی هوشمند تسلا در راه است!

اولین گوشی هوشمند تسلا در راه است!

پس از عرضه اولین پاوربانک از تسلا حالا به نظر می‌رسد که این سازنده پیشگام در نظر دارد همچنین وارد عرصه موبایل شود. تصاویر فاش شده اولین گوشی هوشمند تسلا از احتمال توسعه دستگاهی با اسم رمز Quadra خبر می‌دهد.
۱۳۹۷/۵/۳

در نوامبر سال گذشته اولین خبر درباره احتمال توسعه یک گوشی هوشمند تسلا منتشر شد. این کمپانی با مدیریت ایلان ماسک معروف که در زمینه طراحی و تولید خودروهای الکترونیکی جالب فعالیت می‌کند، ظاهرا قصد دارد وارد عرصه طراحی موبایل هم بشود. تصاویر زنده‎ای منسوب به پنل جلو و پشت این گوشی تسلا منتشر شده است که نشان می‌دهد این سازنده در روند توسعه گوشی هوشمند پیشرفت کرده است.

image

ایلان ماسک بیش از هر چیز به خاطر تفکرات و ایده‌های خلاقانه و آینده نگرانه‌اش شهرت یافته اما اولین گوشی هوشمند تسلا ظاهرا با بریدگی حاشیه (ناچ) طراحی شده است. گفته می‌شود که اسم رمز این گوشی Quadra است و حاشیه‌های سه طرف صفحه نمایش آن به قدری باریک طراحی می‌شوند که تقریبا نامرئی دیده خواهند شد. در تصویر پنل پشتی Quadra شاهد طراحی دوربین اصلی با لنزهای دوگانه، لوگوی بزرگ برند سازنده و همچین بریدگی‌ بزرگی در قسمت پایین هستیم که ممکن است به بلندگوی اصلی دستگاه مربوط شود.

کمپانی تسلا در حال حاضر مشغول تولید و تهیه سفارش‌های سه مدل خودروی هوشمند است و بعید به نظر می‌رسد که بتواند درزمینه توسعه گوشی هوشمند با تمرکز ویژه پیش برود. از طرفی این سازنده اخیرا یک دستگاه پاوربانک عرضه کرد و به همین خاطر فعلا نمی‌توانیم پیش بینی کنیم که ایلان ماسک چه هدفی در پیش گرفته است. این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر درباره Quadra می‌دانیم اما اگر این شایعه‌ها و تصاویر صحت داشته باشند، مشخصات بیشتری از آن تا هفته‌های آینده منتشر می‌شود. اگر چنین گوشی هوشمندی توسط تسلا توسعه یابد و تولید شود، انتظار می‌رود که حتما پرچمدار باشد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۵/۴
کمپانی‌ها جدیداً همه فرقه‌ای میزنن??
مثلاً شرکت‌دَلَند در ابتدا فقط "رب‌گوجه‌فرهنگی" میزد، الان ولی "کلید پریز" هم میزنه!
همه اینها واسه پوله?