خانهاخبار
مشخصات پرچمدار Honor Note 10 در وب‌سایت JD

مشخصات پرچمدار Honor Note 10 در وب‌سایت JD

در حالی که حدودا یک ماه دیگر تا رونمایی از پرچمدار Honor Note 10 باقی مانده، وب‌سایت JD آن را به نمایش گذاشته است. پنل جلو و قیمت نهایی این گوشی در وب‌سایت مذکور به طور عمومی در دسترس قرار گرفته است.
۱۳۹۷/۵/۳

کمپانی آنر قصد دارد تازه‌ترین پرچمدار خود را تحت عنوان Honor Note 10 تا هفته آینده معرفی کند. این گوشی شب گذشته در وب‌سایت JD.com دیده و پنل جلوی آن به نمایش گذاشته شد. همان‌طور که در تصاویر فاش شده قبلی هم شاهد بودیم، گوشی Note 10 حاشیه‌های باریکی در قسمت بالا و پایین صفحه نمایش دارد و حاشیه‌های کناره‌ها هم عملا حذف شده‌اند. این پرچمدار به پنل نمایش کشیده‌ای مجهز شده که بریدگی حاشیه (ناچ) در طراحی آن به کار نرفته است.

البته مشخصات فنی گوشی Honor Note 10 پیش از این توسط TENAA منتشر شده بود اما این آژانس رگولاتوری هنوز تصاویر آن را منتشر نکرده است. این پرچمدار تازه پنل نمایش 6.95 اینچی از نوع AMOLED دارد و از پردازنده kirin 970 قدرت می‌گیرد. دوربین دوگانه اصلی آن به دو لنز 16 و 24 مگا پیکسلی مجهز شده که لنز ثانویه آن احتمالا مونوکروم است.

image

گوشی Honor Note 10 در دو نسخه با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت معرفی می‌شود و حافظه داخلی نسخه‌های مختلفش 64، 128 و 256 گیگابایت خواهد بود که همچنین می‌توان آن را به کمک کارت حافظه جانبی microSD هم ارتقا داد. این گوشی به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و پوسته اختصاصی EMUI 8.1 مجهز می‌شود و ظرفیت باتری‌اش براساس اطلاعات مندرج در فهرست TENAA معادل 4900 میلی آمپر ساعت است.

پرچمدار Honor Note 10 با قیمت 9998 یوان چین در وب‌سایت JD به نمایش درآمده است اما قیمت حدودی 1500 دلار اصلا برای آن منطقی به نظر نمی‌رسد. این گوشی 30 اوت در نمایشگاه بین المللی IFA 2018 معرفی و قیمت نهایی و مشخصاتش هم اعلام می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۷/۵/۳
این قیمت نسخه رولزرویس بود که