خانهاخبار
Xperia XZ3 به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود!

Xperia XZ3 به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود!

پیش از این، تصور می‌شد که Xperia XZ3 به یک دوربین دوگانه ۱۹ مگاپیکسلی شبیه به Xperia XZ2 Premium مجهز شود، اما اطلاعات جدید نشان می‌دهد که ژاپنی‌ها برای پرچمدار جدید خود، دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته اند.
۱۳۹۷/۵/۳

اولین موج شایعات پیرامون تلفن هوشمند Xperia XZ3، از مجهز شدن به دوربینی دوگانه خبر می‌دادند؛ درست همانند چیزی که پیش از این در Xperia XZ2 Premium دیده بودیم. اگرچه این اطلاعات درست به نظر می‌رسید، امروز یک رندر ۳۶۰ درجه‌ای از این محصول منتشر شده که در آن، تنها یک لنز دوربین در قاب پشتی Xperia XZ3 مشاهده می ‌شود که شاید برای برخی ناامید کننده باشد، اما چیزی که قطعا برای هواداران این محصول تازگی خواهد داشت، وجود یک‌ سنسور ۴۷ مگاپیکسلی در Xperia XZ3 است!

image

درست پس از انتشار رندر این محصول، Xperia XZ3 با کد H8416 در GFXBench دیده شده است که براساس آن، می‌توان اطلاعات تازه‌تری از این دستگاه را بدست آورد. نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰، پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون، ۶ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی از مواردی هستند که پیش از این هم انتظارشان را داشتیم، اما قطعا جالب‌ترین ویژگی که در این لیست می‌بینیم، داشتن دوربینی ۴۷ مگاپیکسلی است.

همانطور که می‌دانید، در بنچمارک‌ها معمولا مشخصات سنسور دوربین کمی متفاوت‌‌تر از ادعای سازنده ظاهر می‌شوند، برای همین می‌توان حدس زد که این سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 جدید سونی است. درحال حاضر، تلفن هوشمند Huawei P20 Pro بیشترین رزولوشن دوربین را در میان سایر محصولات بازار دارد و به همین جهت، جالب است که ببینیم Xperia XZ3 با دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی چه تصاویری را ارائه خواهد داد. آیا این جهش بزرگ در رزولوشن دوربین، تغییرات مهمی در کیفیت دوربین Xperia XZ3 ایجاد خواهد کرد؟ باید منتظر ماند و دید. تلفن هوشمند Xperia XZ3 در تاریخ ۸ شهریور سال جاری رونمایی خواهد شد. شما چه انتظاراتی از این محصول دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علیرضا

۱۳۹۷/۵/۳
عاشقشم خدا کنه ایران هم بیاد

مهرشاد

۱۳۹۷/۵/۳
میریم ک بترکونیم

Mohammad Martin

۱۳۹۷/۵/۳
عالیه هم از نظر سخت افزاری هم از نظر نرم افزاری هم از نظر زیبای خود اسمارت فون
اگر از نظر قیمتی هم زیر 900 دلار باشه عالیه فروش زیادی میکنه