خانهاخبار
Galaxy A10 جانشین میان‌رده‌ی Galaxy A8 سامسونگ خواهد بود

Galaxy A10 جانشین میان‌رده‌ی Galaxy A8 سامسونگ خواهد بود

با توجه به نام‌های تجاری که اخیرا سامسونگ به ثبت رسانده، احتمالا هیچ‌گاه مدل 2019 گوشی Galaxy A8 به بازار عرضه نخواهد شد. به‌نظر می‌رسد Galaxy A10 میان‌رده جدید سامسونگ از سری Galaxy A است.
۱۳۹۷/۵/۳

سامسونگ امسال گوشی‌های جدیدی را از سری Galaxy A معرفی نمود و برخلاف انتظار کاربران، نسخه‌ی جدید میان‌رده‌های Galaxy A3، گلکسی ای 5 و Galaxy A7 توسط این سازنده کره‌ای عرضه نشد؛ سامسونگ میان‌رده Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus را در ابتدا معرفی نمود و سپس دو گوشی ارزان‌قیمت‌تر Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus را به بازار عرضه کرد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که در سال آینده، جانشین Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus با نام تجاری متفاوتی عرضه خواهند شد؛ به‌طوری‌که احتمالا Galaxy A10 جانشین میان‌رده‌های امسال سامسونگ می‌شود.

سامسونگ نام‌های تجاری جدیدی را در کره جنوبی و اروپا به ثبت رسانده است که نشان می‌دهد Galaxy A10، گلکسی ای 30، Galaxy A50، گلکسی ای 70 و گلکسی ای 90 میان‌رده‌های احتمالی سامسونگ از سری Galaxy A خواهند بود. در رابطه با نام‌های تجاری به ثبت رسیده، باید گفت که این نام‌ها برای «گوشی ‌های هوشمند و تلفن‌های بی‌سیم» به ثبت رسیده است و احتمالا Galaxy A10 چیزی فراتر از یک گوشی‌هوشمند نخواهد بود! 

image

البته شاید در نگاه اول گمان کنید که این تغییرات تنها به سری Galaxy A محدود خواهد شد اما ممکن است نام‌های تجاری به ثبت رسیده، دید کلی از روند نام‌گذاری دیگر گوشی‌های هوشمند سامسونگ از جمله پرچمداران این شرکت از سری Galaxy S و Galaxy Note ارائه دهد. امسال، آخرین سال است که سامسونگ گوشی‌های پرچمدار خود از سری Galaxy S و Galaxy Note را با یک شماره تک رقمی معرفی خواهد کرد و به همین جهت احتمال می‌دهیم که روند جدیدی برای نام‌گذاری پرچمدار بعدی سامسونگ در سال 2019 اتخاذ شود؛ تا به‌حال گمان می‌رفت که Galaxy S10 به عنوان جانشین پرچمدار Galaxy S9 در سه ماهه نخست سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

به همین جهت، ممکن است هیچ‌گاه Galaxy S11 توسط سامسونگ عرضه نشود و پرچمدار آینده این شرکت Galaxy S20 باشد. در صورتی‌که این موضوع صحت داشته باشد، شرکت کره‌ای استراتژی مشابه با رقیب خود یعنی هوآوی برای نام‌گذاری گوشی‌های هوشمندش اتخاذ خواهد کرد؛ هوآوی در اوایل امسال به جای رونمایی از پرچمداران Huawei P11 و Huawei P11 Pro، هوآوی پی 20 و هوآوی پی 20 پرو را به عنوان جانشین Huawei P10 و Huawei P10 Plus معرفی نمود. حتی بعید نیست که در اواخر سال نیز Huawei Mate 20 و Huawei Mate 20 Pro به عنوان جانشین پرچمداران Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro ارائه شند.

در حال‌حاضر، مشخص نیست سامسونگ چه برنامه‌ای برای نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند آینده خود دارد؛ ضمن اینکه ثبت نام تجاری Galaxy A10 یا ... الزاما به معنای استفاده از آن‌ها برای محصولات جدید سامسونگ نیست. این احتمال را نیز نباید نادیده گرفت که سازنده کره‌ای تنها با هدف حفظ این نام‌ها، Galaxy A10 و Galaxy A30 را به ثبت رسانده باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

احسان موسوی

۱۳۹۷/۵/۳
با عرض سلام
ای کاش ای کاش از پردازنده اسنپ دراگون استفاده کنه ، مخصوصا اسنپ دراگون 710 یا 720 . چرا که همه شرکت های چینی نظیر شیائومی و اوپو و ویو از این پردازنده استفاده کردند. سری A سامسونگ میانرده پریموم هست یعنی قیمتش بیشتر هست باید قدرتشم به نظرم بالاتر باشه .
بعدش فناوری شارژ سریع داشته باشه .
حاشیه های A8 نسبت به گوشی های رقیب هوآوی و شیائومی و .. زیاد بودند باید حاشیه هاش کمتر باشه .