خانهاخبار
مشخصات نهایی پرچمدار Honor Note 10 فاش شد

مشخصات نهایی پرچمدار Honor Note 10 فاش شد

با افشای فبلت پرچمدار Honor Note 10 در پایگاه TENNA، مشخصات نهایی جدیدترین گوشی Honor هوآوی به‌دست آمده است.
۱۳۹۷/۵/۳

برند آنر هوآوی در تاریخ 31 جولای از پرچمدار جدیدش با نام تجاری Honor Note 10 رونمایی خواهد کرد و تاکنون، تنها بخشی از مشخصات این گوشی نظیر نمایشگر کشیده AMOLED و تراشه Kirin 970 فاش شده بود. با این‌حال، به‌تازگی جانشین Honor Note 8 توسط رگولاتوری چینی TENNA موردارزیابی قرار گرفته است و نتایج بررسی‌ها به مشخصات نهایی این گوشی اشاره دارد.

image

با توجه به اطلاعات به‌دست آمده، جدیدترین پرچمدار برند Honor هوآوی به دوربین اصلی 24 و 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد؛ دوربین اصلی مانند پرچمدار Honor 10 است. باید اشاره کرد که آنر 10 از دوربین دوگانه 24 مگاپیکسلی سیاه و سفید (با دیافراگم F1.8) و 16 مگاپیکسلی رنگی (با دیافراگم F1.8) بهره می‌گیرد. چینش سنسورهای دوربین اصلی به صورت عمودی است و در زیر دوربین اصلی، حسگر اثرانگشت جای گرفته.

 همچنین برند آنر از یک صفحه‌نمایش 6.95 اینچی در فبلت Honor Note 10 استفاده کرده است؛ بدین شکل، جانشین Honor Note 8 بزرگ‌ترین گوشی خواهد بود که توسط این برند چینی عرضه می‌شود. با وجود اینکه از یک نمایشگر 6.95 اینچی در گوشی Honor Note 10 استفاده شده است، اما خبری از رزولوشن QHD+ برای صفحه‌نمایش نیست و چینی‌ها مجددا از یک نمایشگر با رزولوشن FHD+ (با نسبت ابعاد 1080 در 2220 پیکسل) در گوشی جدید خود استفاده کرده‌اند. لازم به‌ذکر است که در Honor Note 10 از نمایشگر مجهز به Notch استفاده نشده؛ در نتیجه در بالای صفحه‌نمایش خبری از بریدگی نیست و حاشیه‌ی نسبتا باریکی در بالای نمایشگر وجود دارد.

image

فبلت Honor Note 10 در دو نسخه با شش و هشت گیگابایت رم عرضه خواهد شد و تنوع حافظه داخلی آن به 64 گیگابایت، 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت می‌رسد. البته اگر فضای ذخیره‌سازی درنظر گرفته شده برای شما ناکافی است، می‌توانید از کارت حافظه Micro SD استفاده کنید؛ بدین شکل، فضای ذخیره‌سازی تا 256 گیگابایت دیگر قابل ارتقا خواهد بود. با اینکه دوربین اصلی آنر نوت 10 مانند پرچمدار Honor 10 است اما این گوشی رده‌بالا از یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی استفاده خواهد کرد. همچنین شایعه شده است که دوربین سلفی جانشین Honor Note 8 از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره خواهد برد؛ از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به عکاسی سلفی پرتره مبتنی بر یادگیری ماشین اشاره کرد که عکس‌های سلفی در گذر زمان بهبود می‌دهد.

همچنین اعلام شده است که پرچمدار Honor Note 10 نزدیک به 177 میلی‌متر طول خواهد داشت و عرض آن نیز به 85 میلی‌متر می‌رسد؛ ضمن اینکه این فبلت با وزن 203 گرمی همراه شده است. انتظار می‌رود آخرین نسخه از رام EMUI مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید اوریو روی جانشین Honor Note 8 نصب باشد؛ احتمال می‌دهیم قابلیت GPU Turbo نیز برای این فبلت رده‌بالا درنظر گرفته شود. به جزء این گوشی رده‌بالا، هوآوی پرچمدار دیگری را تا پایان سال از سری Mate عرضه خواهد کرد؛ گمان می‌رود جانشین Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro در اوایل پاییز سال 2018 معرفی شوند و نسخه Pro احتمالا به دوربین سه‌تایی مانند P20 Pro، صفحه‌نمایش OLED با لبه‌ی منحنی و تراشه Kirin 980 مجهز خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)