خانهاخبار
Galaxy Watch سامسونگ در دو مدل عرضه خواهد شد

Galaxy Watch سامسونگ در دو مدل عرضه خواهد شد

با توجه به اطلاعاتی‌ که در FCC به‌دست آمده است، ساعت‌ هوشمند Galaxy Watch در دو مدل 42 میلی‌متری و 46 میلی‌متری عرضه خواهد شد. مدل بزرگ‌تر رنگ‌بندی بیشتری خواهد داشت.
۱۳۹۷/۵/۳

سامسونگ ساعت‌مچی هوشمند جدیدی را در تاریخ 9 اوت (18 مرداد) به همراه پرچمدارش Galaxy Note 9 معرفی خواهد کرد. ساعت‌ هوشمند جدید سامسونگ که پیش‌تر گمان می‌رفت با نام تجاری Gear S4 عرضه شود، احتمالا با نام تجاری Galaxy Watch در دسترس قرار خواهد گرفت؛ با وجود اینکه ساعت مذکور از نام تجاری Galaxy بهره می‌گیرد اما به سیستم‌عامل Tizen 4.0 مجهز شده است. اکنون نیز جزئیاتی پیرامون اندازه‌های این ساعت هوشمند و رنگ‌بندی آن به‌دست آمده است.

اندازه و رنگ‌بندی ساعت‌ هوشمند Galaxy Watch

با توجه به تأییدیه‌هایی که برای ساعت هوشمند Galaxy Watch در FCC به‌دست آمده است، می‌دانیم سامسونگ ساعت هوشمندش را در دو مدل عرضه خواهد کرد؛ آن‌طور که مشخص شده است، کره‌ای‌ها ساعت‌ هوشمند جدید خود را در دو مدل SM-R800 و SM-R810 ارائه خواهند داد که به ترتیب نمایشگر 1.3 اینچی و 1.2 اینچی دارد. با این‌حال، شایعه شده است که تفاوت چشمگیری بین اندازه‌ی ساعت‌‌های مچی هوشمند جدید سامسونگ وجود دارد. شایعه شده است مدل مجهز به نمایشگر 1.3 اینچی، اندازه 46 میلی‌متری داشته که مشابه با Gear S3 است؛ همچنین مدل دیگر که  اندازه آن به 42 میلی‌متر می‌رسد، تنها کمی کوچک‌تر از نسخه 43 میلی‌متری Gear Sport خواهد بود. 

image

ساعت‌های مچی بزرگ این روزها طرفداران زیادی دارند؛ به همین جهت، کره‌ای‌ها برای فروش نسخه 46 میلی‌متری Galaxy Watch با مشکل مواجه نخواهند شد. البته افرادی که تمایل به بستن یک ساعت‌مچی هوشمند بزرگ روی مچ دست خود ندارند، باید به مدل 42 میلی‌متری رضایت دهند که اندازه نسبتا مناسب برای یک ساعت مچی است؛ چه هوشمند باشد یا نباشد! همچنین مشخص شده است ساعت‌ هوشمند Galaxy Watch در رنگ طلایی عرضه خواهد شد؛ مدل 46 میلی‌متری ساعت‌ جدید سامسونگ به رنگ رز گلد، مشکی و نقره‌ای قابل خریداری است. مدل 42 میلی‌متری نیز به رنگ رز گلد و نقره‌ای عرضه خواهد شد. کره‌ای‌ها درنظر دارند تا دو نسخه از مدل‌های 42 و 46 میلی‌متری Galaxy Watch را عرضه نمایند که یکی تنها از وای‌فای پشتیبانی می‌کند و نسخه دیگر با پشتیبانی از LTE و وای‌فای ارائه خواهد شد.

شایعه شده است که ساعت‌مچی هوشمند Galaxy Watch در همان روز عرضه Galaxy Note 9 به فروش خواهد رسید؛ انتظار می‌رود پرچمدار جدید سامسونگ در تاریخ 24 اوت عرضه شود. البته از آنجایی‌که این شایعات به صورت رسمی تأیید نشده است، باید با دیده شک و تردید به آن‌ها نگاه کنید؛ سامسونگ هنوز واکنشی نسبت به گمانه‌زنی‌ها پیرامون Galaxy Watch نشان نداده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

عباس

۱۳۹۷/۵/۳
9 اوت یعنی ۱۸ خرداد؟ لطفا ویرایش کنید