خانهاخبار
افشای طراحی پرچمدار Xperia XZ3 سونی با حاشیه‌های باریک و دوربین دوگانه

افشای طراحی پرچمدار Xperia XZ3 سونی با حاشیه‌های باریک و دوربین دوگانه

یک سازنده کیس با انتشار تصاویری از کیس‌های پرچمدار Xperia XZ3 طراحی این گوشی رده‌بالا را به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۷/۵/۲

به‌نظر می‌رسد طراحی جدیدترین پرچمدار سونی یعنی Xperia XZ3 با افشای تعدادی تصویر رندری از کیس‌های این گوشی، فاش شده است. کیس‌های مذکور توسط Olixar تولید شده‌اند و تایید می‌کنند که جانشین Xperia XZ2 فاقد بریدگی در بالای نمایشگر خواهد بود و طراحی آن متفاوت از نسل قبل نیست. با توجه به تصاویر به‌دست آمده، به‌نظر می‌رسد شایعات موجود مبنی بر عرضه Xperia XZ3 با دوربین دوگانه صحت داشته باشد؛ سنسورهای دوربین به صورت عمودی در قاب پشتی جای گرفته‌اند. Xperia XZ2 Premium تنها گوشی پرچمدار سونی با دوربین دوگانه محسوب می‌شود؛ این در حالی است که پرچمداران Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact به یک دوربین در قاب پشتی خود مجهز شده‌اند تا بدین شکل از پرچمداران دیگر بازار متمایز باشند.

image

لازم به‌ذکر است که گوشی جدید سونی یعنی Xperia XZ3 چندان ارزان نخواهد بود؛ مدتی پیش یک خرده‌فروش در بریتانیا صفحه پیش‌فروش جانشین Xperia XZ2 سونی را فعال کرده و آن‌طور که پیداست، پرچمدار جدید ژاپنی‌ها نزدیک به 850 یورو قیمت‌گذاری خواهد شد. همین موضوع باعث می‌شود تا Xperia XZ3 به یکی از گران‌قیمت‌ترین گوشی‌های بازار در نیمه دوم سال 2018 تبدیل شود. مشخصات پیش‌تر فاش شده از این گوشی، نشان می‌دهد که ژاپنی‌ها جانشین Xperia XZ2 را به نمایشگر 5.7 اینچی یا 5.8 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل و نسبت ابعاد 18:9 مجهز خواهند کرد؛ بنابراین، آنچه در این تصاویر مبنی بر عرضه Xperia XZ3 با صفحه‌نمایش 5.1 اینچی ذکر شده، احتمالا اشتباه باشد. البته ممکن است سونی، نسخه «کامپکت» گوشی پرچمدار جدیدش را به بازار عرضه نماید؛ به همین جهت، ممکن است این مدل به نمایشگر 5.1 اینچی مجهز شده باشد. گوشی Xperia XZ2 Compact که در نیمه اول سال 2018 از آن رونمایی شده است، از صفحه‌نمایش 5.1 اینچی بهره می‌گیرد. همچنین گمان می‌رود که پرچمدار Xperia XZ3 سونی از ترکیب دو سنسور 19 و 12 مگاپیکسلی در قاب پشتی بهره بگیرد. 

image

بخشی از مشخصات عضو جدید سری Xperia XZ پیش‌تر با افشای این مدل در آزمون GFXBench به‌دست آمد؛ ظاهرا جانشین Xperia XZ2 به شش گیگابایت رم مجهز خواهد شد و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌دهد. همچنین پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام که در پرچمداران نیمه اول 2018 سونی نیز از آن استفاده شده است، قلب تپنده جدیدترین سامورایی سونی خواهد بود! یکی از نکات جالب‌توجه پیرامون Xperia XZ3 این است که مدل مذکور با سیستم‌عامل اندروید P در برخی از آزمون‌ها فاش شده؛ همین موضوع باعث شده است که گمان کنیم جدیدترین پرچمدار سونی با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید عرضه خواهد شد و برخلاف رقبایش به سیستم‌عامل اندروید اوریو مجهز نمی‌شود. بد نیست اشاره کرد که نسخه نهایی سیستم‌عامل Android P هنوز منتشر نشده است اما احتمال می‌دهیم پیش از معرفی رسمی پرچمداران جدید، گوگل نسخه نهایی این ویرایش از سیستم‌عامل اندروید را به صورت رسمی منتشر نماید.

image

در رابطه با زمان معرفی گوشی پرچمدار Xperia XZ3 باید گفت که براساس ادعای سونی، مراسم خبری در تاریخ 30 اوت برگزار خواهد شد؛ همین موضوع باعث شده است تا خوش‌بین باشیم که جانشین Xperia XZ2 در اواخر ماه اوت به نمایش گذاشته می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

سینا

۱۳۹۷/۵/۲
یه لحظه پشت فکر کردم رو دوربین گوشی زوم کردن اینقدر بزرگه

pars71

۱۳۹۷/۵/۲
حاشیه ش از میانرده های جدید هواوی هم بیشتره ! بسیار زشت و بی ریخته و سونی تو بخش موبایل داره دست و پای الکی میزنه و کمامان سیاست اشتباه خودش رو پافشاری میکنه و با این وضع ضعیفش عبرت هم نمیگیره

علی

۱۳۹۷/۵/۲
سونی زیاد تو باغ نیست و اصلا با نیاز بازار و سلیقه مشتری حال نمیکنه برا خودش شاده
خودشو با سرفیس ماکروسافت مقایسه میکنه میگه من هم قیمت بالا میزارم

Saee.h

۱۳۹۷/۵/۲
بنظرم جای اثر انگشت بدنیس ولی جای دوربینا اصن خوب نیس چون دقیقا جاییه ک انگشتا بیشترین تماسو با بدنه پشتی داره درضمن این کجاش حاشیه هاش کمه الان بعضی از میانرده ها حاشیه های کمتری نسبت به این داره

ali

۱۳۹۷/۵/۲
چقدر زشته محل اثر انگشت خیلی پایینه