خانهاخبار
تماشا کنید؛ تصویر مفهومی از پرچمدار آرمانی سامسونگ

تماشا کنید؛ تصویر مفهومی از پرچمدار آرمانی سامسونگ

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد پرچمداران خود را به تدریج به طراحی کاملا بدون حاشیه سوق دهد. این کمپانی روند کاهش حاشیه‌ها را مدتهاست که آغاز کرده و به نظر می‌رسد که تمایلی ندارد به پیروان ترند بریدگی حاشیه بپیوندد.
۱۳۹۷/۵/۲

کمپانی سامسونگ در خلال سال‌های اخیر فرمول کلی طراحی ظاهری پرچمداران خود را بارها دستخوش تغییر کرده و براساس ادعای یکی از منابع آگاه با نام کاربری Ice Universe در توییتر، هدف اصلی این غول تکنولوژی طراحی یک پرچمدار کاملا بدون حاشیه با لبه‌های خمیده است. تصاویری که در این مطلب مشاهده می‌کنید هر دو توسط منبع مذکور منتشر شده‌اند و گفته می‌شود که پرچمدار مفهومی و هدف نهایی سامسونگ از سری گوشی‌های سطح بالای آن را به نمایش می‌گذارند.

image

در حال حاضر مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی قادر خواهد بود چنین محصولی را طراحی و تولید کند . از طرفی این غول تکنولوژی دائما در تلاش است تا گوشی‌های تازه خود را با حاشیه‌های باریک روانه بازار کند و برخلاف اغلب سازندگان هنوز به پیروان ترند بریدگی حاشیه هم نپیوسته است. گوشی‌های Galaxy S9 و S9 Plus هر دو بدون بریدگی حاشیه طراحی شدند و انتظار می‌رود که Galaxy Note 9 و همچنین سری Galaxy S10 همچنان روند طراحی قبلی را دنبال کنند. گزارش شده است که سامسونگ به پیروی از این رویکرد همچنان اصرار دارد حتی اگر به قیمت عدم توانایی در به کارگیری مهم‌ترین و تازه‌ترین پشیرفت‌های موبایلی مانند دوربین سه محوره که برای اعمال عمق به تصویر و نقشه سازی استفاده می‌شود، تمام شود. از طرفی آیفون 10 اپل و پرچمدار Mi 8 شیائومی هر دو با قابلیت تشخیص چهره سه بعدی و دوربین پیشرفته با امکان اعمال عمق به تصویر معرفی شدند اما سازندگانشان در نتیجه پشتیبانی از این ویژگی‌های سطح بالا مجبور شدند بریدگی حاشیه یا ناچ را به طراحی ظاهری‌شان اضافه کنند.

image

گفته می‌شود که سامسونگ برای توسعه نوعی دوربین سه بعدی بدون ناچ با استارتاپی به نام Mantis Vision همکاری می‌کند و قصد دارد آن را سال آینده به عرضه برساند. پرچمداران سری Galaxy S10 سامسونگ که سال آینده در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2019 معرفی می‌شوند احتمالا اولین دستگاه‌های این سازنده خواهند بود که به تکنولوژی نوین مذکور مجهز می‌شوند. شایعه شده است که پرچمداران Galaxy S10 در سه نسخه مجزا توسعه می‌یابند و یکی از آن‌ها ممکن است که به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه مجهز شود. همچنین پیش بینی می‌شود که همه مدل‌های این سری با حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش و دوربین سه بعدی روانه بازار شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امین

۱۳۹۷/۵/۳
کجاش زشته این ایده ال ترین حالت ممکن هست که هر برندی آرزوشه به این شکل برسه شما با همون گوشی دکمه ایت کار کن به این پرچمدارا اصلا فکر هم نکن

ali

۱۳۹۷/۵/۲
چقد زشته این
اگه قراره تمام صفحه کنه نباید صفحه رو خمیده کنه