خانهاخبار
رنگ بنفش Galaxy Note 9 سامسونگ فاش شد

رنگ بنفش Galaxy Note 9 سامسونگ فاش شد

تصویر رندری تازه منتشر شده، جدیدترین پرچمدار سامسونگ یعنی Galaxy Note 9 را به رنگ Lilac Purple به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۴/۳۱

شرکت سامسونگ جدیدترین پرچمدار خود از سری Galaxy Note را با نام تجاری Galaxy Note 9 در تاریخ 9 اوت معرفی خواهد کرد؛ این گوشی در یک مراسم خبری با نام Galaxy Unpacked در نیویورک معرفی می‌شود. همچنین شایعه شده است که پس از چند هفته پیش‌فروش، جانشین Galaxy Note 8 در تاریخ 24 اوت به بازار عرضه خواهد شد. 

به‌تازگی نیز تصاویری از پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ به‌دست آمده بود که در یکی از این تصاویر، نسخه واقعی عضو جدید سری Galaxy Note به نمایش گذاشته می‌شود. به‌تازگی نیز تصویری به‌دست آمده است که رنگ بنفش Galaxy Note 9 را فاش می‌کند؛ در واقع نام تجاری این رنگ از پرچمدار جدید سامسونگ، Lilac Purple است. 

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری جانشین Galaxy Note 8 باید به این موضوع اشاره کرد که پرچمدار جدید سامسونگ به صفحه‌نمایش 6.3 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز خواهد شد؛ نسبت ابعاد نمایشگر 18.5 به 9 است و خبری از بریدگی در بالای صفحه‌نمایش نیست. سامسونگ حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر را حفظ کرده و همین موضوع باعث شده است تا پنل جلوی Galaxy Note 9 شباهت غیرقابل انکاری به نسل قبل داشته باشد. با توجه به نسبت ابعاد 18.5 به 9 نمایشگر و رزولوشن QHD، سامسونگ موفق شده است تا رزولوشن صفحه‌نمایش را به 1440 در 2960 پیکسل برساند. البته در قاب پشتی، یکی از مهم‌ترین تغییرات در زمینه طراحی اعمال شده و آن نیز مربوط به جای‌گیری سنسور اثرانگشت است؛ سامسونگ حسگر اثرانگشت را به پایین دوربین اصلی انتقال داده تا دسترسی به آن ساده‌تر باشد. در نسل قبل، سنسور اثرانگشت در کنار دوربین اصلی جای‌ گرفته بود اما در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، سامسونگ حسگر اثرانگشت را به پایین دوربین اصلی انتقال داد و با توجه به تصاویر به‌دست آمده، این روند برای Galaxy Note 9 نیز تکرار خواهد شد.

image

پرچمدار جدید سامسونگ در دو نسخه به فروش می‌رسد که یکی از این مدل‌ها به تراشه اگزینوس 9810 و دیگری به چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد بود؛ نسخه‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام در چین و ایالات متحده به فروش خواهد رسید و علاقه مندان می‌توانند نسخه‌های مجهز به تراشه اگزینوس را در سایر بازارها خریداری نمایند. همچنین اعلام شده است که نسخه پایه Galaxy Note 9 با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود اما بعید نیست نسخه رده‌بالای این گوشی با هشت گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی در برخی از بازارهای آسیا به فروش برسد.

در قاب پشتی، سامسونگ از دو سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد؛ انتظار می‌رود دیافراگم یکی از سنسورها مانند Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus متغیر باشد. همچنین در جلوی گوشی، سامسونگ از سنسور 8 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی استفاده کرده است. شایعات پیشین به عرضه Galaxy Note 9 با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت و نسخه جدید قلم S-Pen اشاره دارد که احتمالا از بلوتوث پشتیبانی کرده و می‌توانید به کمک آن آهنگ در حال پخش را کنترل نمایید. همچنین Galaxy Note 9 گواهی IP68 را دریافت کرده است که مقاومت آن‌را در برابر نفوذ آب و گردوغبار تضمین می‌دهد.

لازم به‌ذکر است که Galaxy Note 9 با قیمت 960 دلار عرضه خواهد شد و به رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش به فروش خواهد رسید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۷/۴/۳۱
سامسونگ در حق پشت گوشی هاش واقعا ظلم می کنه ! خانواده اس 6 و 7 از این قضیه مصون بودن فقط .

alex

۱۳۹۷/۴/۳۱
خداوکیلی چ قد زشته!سامی هم مسخرشو دراورده.تازه خیلی هم گرون فروشه.