خانهاخبار
عرضه پرچمدار LG V40 ThinQ در اوایل پاییز امسال

عرضه پرچمدار LG V40 ThinQ در اوایل پاییز امسال

براساس یک گزارش جدید، ال‌جی درنظر دارد تا پرچمدار LG V40 ThinQ را تا اوایل مهر ماه به بازار عرضه نماید. این گوشی، اولین پرچمدار ال‎جی با دوربین سه‌تایی است.
۱۳۹۷/۴/۳۰

شرکت کره‌ای ال‌جی تاکنون سه گوشی پرچمدار معرفی کرده است؛ به دنبال رونمایی از LG V30S ThinQ در زمستان 96 با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در زمینه عکاسی، این سازنده پرچمدار دیگری را با نام LG G7 ThinQ در نیمه دوم بهار معرفی نمود. البته از آنجایی‌که جانشین LG G6 توسط یک اپراتور آمریکایی در ایالات متحده به فروش نمی‌رسد، نسخه ارتقا یافته پرچمداران سری V گوشی‌های ال‌جی با نام تجاری V35 ThinQ برای بازار آمریکا معرفی شد. حال بسیاری به دنبال افشای جزئیات بیشتر از پرچمدار بعدی ال‌جی هستند که احتمالا با نام تجاری V40 ThinQ ارائه می‌شود؛ خبرگزاری کره‌ای‌ ETNews در یک گزارش جدید به نقل از منابع مطلع اعلام کرده است که این گوشی در اوایل پاییز 97 به بازار عرضه خواهد شد. 

شایعه شده است که ال‌جی پرچمدار V40 ThinQ را در نیمه سپتامبر معرفی خواهد کرد؛ بدین شکل، سازنده از رقابت مستقیم با سامسونگ به دلیل معرفی Galaxy Note 9 در ماه اوت خودداری خواهد نمود. بد نیست اشاره کنیم که رقیب ال‌جی، جانشین Galaxy Note 8 را در تاریخ 9 اوت معرفی و در تاریخ 24 اوت به بازار عرضه خواهد کرد. اپل نیز به احتمال زیاد در ماه سپتامبر و مطابق با سنت گذشته‌ی خود، آیفون‌های 2018 را معرفی می‌کند که تمامی مدل‌ها تا پایان سپتامبر به بازار عرضه خواهند شد.

image

پرچمدار جدید ال‌جی در ابتدا در کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد؛ با این‌حال، به‌زودی به بازارهای دیگر نیز راه پیدا خواهد کرد. گفته شده است که علاقه‌مندان کره‌ای می‌توانند جانشین LG V30S ThinQ یا LG V35 ThinQ را در اوایل ماه اکتبر (دهه دوم مهر) خریداری نمایند اما قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده است. ال‌جی به صورت رسمی تایید کرده است که پرچمداران خود را پس از معرفی رسمی به بازار عرضه خواهد کرد و بازه زمانی بین معرفی و فروش پرچمداران جدید این شرکت چندان طولانی نخواهد بود؛ همین موضوع باعث می‌شود تا علاقه‌مندان نظر خود را از پرچمداران ال‌جی به محصولات سازندگان دیگر تغییر ندهند. 

شرکت ال‌جی معمولا گوشی‌های جدید سری V را در نمایشگاه IFA در برلین معرفی می‌کند اما رونمایی از LG V30S ThinQ در ابتدای سال در نمایشگاه MWC 2018 و رونمایی V35 ThinQ در اواخر بهار باعث شده است تا پیرامون زمان معرفی LG V40 ThinQ مردد باشیم.

براساس گمانه‌زنی‌ها، LG V40 ThinQ به پنج دوربین مجهز خواهد شد؛ از مجموع این پنج دوربین، سه سنسور در قاب پشتی جای گرفته است و دو سنسور دیگر نیز در جلوی گوشی برای عکاسی سلفی کاربرد خواهد داشت. همچنین با توجه به بهره‌گیری از مزیت‌های هوش مصنوعی در پرچمداران اخیر ال‌جی، بعید نیست V40 ThinQ در این زمینه دست پر به میدان بیاید و حرف تازه‌ای برای گفتن داشته باشد. باید دید که روند جدید ال‌جی پیرامون معرفی گوشی‌های پرچمدارش، چه تغییری در وضعیت این شرکت ایجاد می‌کند و آیا LG V40 ThinQ به عنوان آخرین پرچمدار ال‌جی در سال 2018 باعث نجات این کمپانی کره‌ای خواهد شد یا خیر. کره‌ای‌ها در حال‌حاضر با مشکل زیان‌دهی در بازار موبایل مواجه شده‌اند و این موضوع باعث شده تا ال‌جی روند تازه‌ای را در دنیای موبایل‌های هوشمند در پیش بگیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حمید رضوانی

۱۳۹۷/۴/۳۱
خبر های مهم بذارین اینو همه میدونن که ال جی کارش تمومه

رضا

۱۳۹۷/۴/۳۰
آخه شما چه قدر مریضین که همش از وبلاگ ها و سایت های درپیت خبر میذارین الجی کجا در حال حاضر ضرر میده آخه چقدر سایتتون مزخرفه که هر کی ار راه میرسه میشه نویسنده اینا رو می ذاربن ولی از ضرر های سامسنگ سر اس 9 و اس 8 که کلی ضرر داشته و نزدیک به 40 درصد نسبت به سال های قبلش فروخته رو نمی ذاری. اتفاق در کیارش سه ماخه قبلی علنا خود الجی گفتص گه وی 30 و جی 6 فروش خیلی قدی داشته