خانهاخبار
احتمال معرفی بلندگوی بیکسبی سامسونگ در کنار Galaxy Note 9

احتمال معرفی بلندگوی بیکسبی سامسونگ در کنار Galaxy Note 9

گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد 9 اوت از چند محصول تازه پرده بردارد. پرچمدار Galaxy Note 9 مهم‌ترین محصول این رویداد است و به نظر می‌رسد که کمپانی مذکور قصد دارد در کنارش از یک ساعت و بلندگوی هوشمند هم رونمایی کند.
۱۳۹۷/۴/۳۰

سامسونگ قرار است در تاریخ 9 اوت (18 مرداد) یک رویداد آنپکد در نیویورک برگزار کند و در خلال آن از پرچمدار Galaxy Note 9 پرده بردارد. حالا پرسشی که پیش آمده این است که چه محصولات دیگری در کنار این گوشی معرفی می‌شوند. Wall Street Journal اخیرا گزارشی منتشر کرده و در آن به نقل از یک منبع آگاه ادعا کرده است که کمپانی سامسونگ احتمالا از بلندگوی مجهز به بیکسبی خود هم در این رویداد پرده برمی‌دارد. همچنین گفته شده است که این بلندگوی تازه احتمالا از اواسط ماه اوت به بازار راه می‌یابد. البته این منبع مشخصا ادعا نکرده است که بلندگوی مجهز به بیکسبی سامسونگ به همراه Galaxy Note 9 عرضه می‌شود اما به نظر می‌رسد که احتمال تحقق این برنامه زیاد باشد.

image

گفته می‌شود که بلندگوی مجهز به بیکسبی سامسونگ حدودا 300 دلار قیمت دارد و از این نظر شبیه سایر بلندگوهای سطح بالای بازار مانند هوم پاد اپل و هوم مکس گوگل است. اسم رمز داخلی این بلندگو در حال حاضر Lux است و براساس ادعای منابع مختلف در قالب کاسه‌ای با پایه زیرین و چراغ‌هایی در قسمت بالای بدنه طراحی شده. سامسونگ در نظر دارد این محصول را به عنوان یک پخش کننده سطح بالای موسیقی که از دستیار هوشمند بیکسبی بهره می‌برد به بازار معرفی کند. این بلندگوی هوشمند از قابلیت‌های متعددی مانند جابجایی صدا بهره می‌برد و این ویژگی بدین معنیست که دستگاه مذکور قادر است مسیر صدا را با توجه به موقعیت مکانی کاربر تغییر دهد. این ویژگی از طریق دستور صوتی به کمک دستیار بیکسبی فعال می‌شود.

مدت‌هاست که شاهد انتشار شایعه‌هایی درباره این بلندگوی تازه هستیم. همچنین سامسونگ هم چندی پیش رسما تأیید کرد که قصد دارد یک بلندگوی هوشمند مجهز به دستیار بیکسبی را به زودی روانه بازار کند. اما از آنجا که سامسونگ مدتها پس از ورود بلندگوهای سایر سازندگان تصمیم گرفته است وارد این رقابت شود و همچنین بیکسبی هم در رقابت دستیاران هوشمند از امثال دستیار هوشمند گوگل و آمازون الکسا بسیار عقب‌تر است، معرفی و عرضه این بلندگوی هوشمند تازه بسیار جالب توجه خواهد بود و مشتاق هستیم ببینیم سامسونگ قصد دارد چگونه با آمازون اکو و گوگل هوم رقابت کند. همچنین تعجب نخواهیم کرد اگر سامسونگ بلندگوی تازه‌اش را به خریداران فبلت Galaxy Note 9 با پروموشن تخفیفی ارائه دهد. احتمال اینکه بلندگوی بیکسبی به طور رایگان به خریداران گوشی مذکور هدیه شود بسیار کم است چراکه این دستگاه 300 دلار قیمت دارد و تازه است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)