خانهاخبار
میان رده‌های (2019) Galaxy A سامسونگ با حسگر اثرانگشت زیر صفحه معرفی می‌شوند

میان رده‌های (2019) Galaxy A سامسونگ با حسگر اثرانگشت زیر صفحه معرفی می‌شوند

سامسونگ قصد دارد اولین گوشی‌های مجهز به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش را در سال 2019 روانه بازار کند. براساس تازه‌ترین گزارش در این باره چند میان رده از سری Galaxy A هم سال آینده به این تکنولوژی مجهز می‌شوند.
۱۳۹۷/۴/۳۰

سامسونگ در نظر دارد به تکنولوژی حسگر اثرانگشت دست یابد و از آن در توسعه پرچمدار Galaxy S10 و همچنین سایر پرچمداران بعدی سری Galaxy A (2019) بهره ببرد. این شایعه چند روز پیش توسط کاربر Ice Universe در چین منتشر شد و بار دیگر شایعه‌ای را که ادعا می‌کرد Galaxy Note 9 با حسگر زیر صفحه نمایش معرفی می‌شود، رد کرد.

گفته می‌شود که سامسونگ هم قصد دارد مانند اپل در ابتدای سال 2019 سه گوشی تازه معرفی کند. این مدل‌ها 5.8، 6.1 و 6.4 اینچی هستند و تنها دو مدل بزرگ‌تر به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز می‌شوند. کوالکام تأمین کننده اصلی این تکنولوژی که آن را در اواسط سال 2017 رسما معرفی کرده بود به شمار می‌رود. این اسکنر اولتراسونیک با اسکنرهای اپتیمال که برخی سازندگان تا به حال توسعه داده‌اند متفاوت است اما چالش‌های فنی باعث شده است سرعت روند گسترش و به کارگیری آن در دستگاه‌های هوشمند کاهش یابد.

image

 

جالب توجه است که همین گزارش ادعا می‌کند چند گوشی مختلف برند سامسونگ در سال 2019 با حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش معرفی می‌شوند. در این گزارش همچنین اشاره شده که سامسونگ پیش بینی کرده است تعبیه حسگر اثرانگشت در Galaxy S10 میزان محبوبیت آن را افزایش می‌دهد و بدین ترتیب می‌تواند فروش 60 میلیون واحدی آن را تضمین کند.

سامسونگ همچنین قصد دارد Galaxy S10 Plus با آن پنل نمایش 6.4 اینچی را با تعبیه دوربین اصلی سه گانه از مدل استاندارد تمایز دهد.

در تازه‌ترین خبرها اشاره شده که دی جی کو، مدیر بخش موبایل سامسونگ، اعلام کرده است Galaxy S10 به حسگر اپتیکال مجهز نمی‌شود چراکه تجربه کار با این تکنولوژی مساعد نبوده است و اگر سامسونگ قصد داشته چنین تکنولوژی را معرفی کند، چند سال پیش این کار را می‌کرده است. واضح است که سامسونگ قصد دارد این تکنولوژی را به بهترین نحو توسعه دهد و به همین خاطر نسبت به معرفی زودهنگامش تعلل می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسینیان*

۱۳۹۷/۴/۳۰
کلا سری a مناسب سالمندان است

حسین

۱۳۹۷/۴/۳۰
سلام
این خیلی خوبه ، یعنی در Galaxy A8 2019 شاهد اثر انگشت زیر نمایشگر خواهیم بود.
GPU سامسونگ سری A8 ضعیف بوده و ای کاش در نخسه 2019 شاهد استفاده از GPU گرافیک قوی تر اسنپ دراگون باشیم .