خانهاخبار
تصاویر رندر شده از iPhone 9؛ آیا این نمونه به واقعیت می‌پیوندد؟

تصاویر رندر شده از iPhone 9؛ آیا این نمونه به واقعیت می‌پیوندد؟

در حالی که تنها دو ماه دیگر تا رونمایی از تازه‌ترین آیفون‌های اپل باقی مانده است، تصاویر رندر شده متعددی منسوب به یکی از این مدل‌ها منتشر شده و طراحی ظاهری آن را در نماهای مختلف به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۷/۴/۲۸

همان‌طور که می‌دانید، اپل قرار است سه آیفون تازه خود را در یکی از روزهای ماه سپتامبر معرفی کند. یکی از این سه مدل تازه از سایرین ارزان‌تر است و از پنل نمایش LCD بهره می‌برد که گفته می‌شود iPhone 9 نام دارد اما دو مدل دیگر ظاهرا به پنل OLED مجهز می‌شوند و سطح بالاتر و البته گران قیمت‌تر هستند. یکی از افشاگران مشهور با نام کاربری @OnLeaks ماه گذشته تصاویر رندری متعددی منسوب به آیفون LCD در توییتر منتشر کرد و نمای ظاهری آن را به نمایش گذاشت. روز گذشته هم تصاویر رندری متعددی توسط GizmoChina منسوب به این گوشی منتشر شد و آن را در قاب محافظ بی رنگ و همچنین در نماهای مختلف به نمایش گذاشت. به گزارش خبرگزاری مذکور این تصاویر متعلق به iPhone 9 هستند و توسط یک کمپانی سازنده محصولات جانبی به نام Sanfeng طراحی شده‌اند.

image

طراحی ظاهری iPhone 9 که در این تصاویر رندری تازه به نمایش درآمده است با آنچه پیش‌تر در تصاویر فاش شده شاهدش بودیم، در یک راستا قرار دارد. در این تصاویر تازه هم شاهد هستیم که iPhone 9 مانند آیفون 10 پارسال از طراحی بریدگی حاشیه (ناچ) بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود دو آیفون OLED دیگری که در کنار این گوشی ارزان قیمت معرفی می‌شوند هم با بریدگی حاشیه طراحی شوند.

شایعه شده است که iPhone 9 صفحه نمایش 6.1 اینچی از نوع LCD دارد و پنل نمایش آن Full Active از برند Japan Display است. این پنل همچنین ممکن است با تکنولوژی MLCD+ مشابه آنچه در پنل نمایش LG G7 به کار رفته بود، توسعه یابد. همین تکنولوژی باعث می‌شود iPhone 9 هم مانند G7 بتواند تا 1000 نیت روشنایی صفحه نمایش را بدون افزایش در مصرف انرژی باتری ارائه دهد.

image

در تصاویر رندری پیش رو شاهد هستیم که گوشی تازه iPhone 9 اپل از Touch ID برخوردار نیست. از طرفی طراحی ناچ بزرگ بالای صفحه نمایش نشان می‌دهد که این گوشی از قابلیت Face ID برخوردار است. این قابلیت مدرن احتمالا تنها روش تأیید هویت کاربر برای باز کردن قفل گوشی یا پرداخت‌های موبایلی خواهد بود.

دوربین تکی به همراه فلش LED در پنل پشتی این آیفون تازه تعبیه شده است و با توجه به این لنز تکی می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که کاربران iPhone 9 قادر نخواهند بود از قابلیت‌های پیشرفته دوربین مانند وضعیت پرتره و بزرگنمایی باکیفیت بهره ببرند.

image

دکمه فیزیکی پاور در iPhone 9 هم مانند آیفون 10 در کناره سمت راست تعبیه شده است و دکمه‌های تنظیم صدا به همراه سوییچ بی صدا کردن زنگ در کناره سمت چپ قرار گرفته‌اند. بلندگوهای دوگانه در دو طرف لبه پایین فریم طراحی شده‌اند و پورت ارتباطی لایتنینگ در میان آن‌ها دیده می‌شود. همچنین ضخامت بدنه iPhone 9 در این تصاویر رندری کمی زیاد به نظر می‌رسد؛ هرچند پیش از این در شایعه‌ها گفته شده بود که این آیفون تازه در ابعاد 150.9 × 76.5 × 8.3 میلی متر ساخته می‌شود.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره مشخصات فنی iPhone 9 در دسترس نیست اما پیش بینی می‌شود که مانند دو آیفون OLED دیگر امسال از پردازنده A12 اپل قدرت بگیرد. همچین انتظار می‌رود قیمت نسخه‌های مختلف این گوشی ارزان قیمت از 650 دلار آغاز شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۴/۲۹
به این موارد فعلاً باید به دیدهء شک و تردید نگریست!

امین

۱۳۹۷/۴/۲۸
اگر این باشه که واقعا تغییر زیادی نسبت به گذشته داشته :)
به امید روزی که مردم بفهمن اپل گنجشک رنگ میکنه جای قناری میفروشه