خانهاخبار
پرچمدار Honor Note 10 Rolls Royce Edition در تصویر تازه

پرچمدار Honor Note 10 Rolls Royce Edition در تصویر تازه

آنر یک گوشی پرچمدار تازه را به نام Honor Note 10 در نوبت معرفی دارد. تازه‌ترین تصویر فاش شده از این گوشی نشان می‌دهد که سازنده‌اش قصد دارد آن را در یک نسخه سطح بالای محدود به نام Rolls Royce هم عرضه کند.
۱۳۹۷/۴/۲۸

 Honor Note 10 تازه‌ترین گوشی هوشمند پرچمدار برند آنر به شمار می‌رود که اخیرا تصاویر نسخه گران قیمتش به نام Rolls Royce Edition در فضای وب منتشر شده است. البته مدت‌هاست که شاهد انتشار خبرهای مختلفی درباره این گوشی هستیم و همچنین انتشار تصویر پیش رو نشان می‌دهد که آنر، برند زیرمجموعه هوآوی، ظاهرا قصد دارد یک نسخه گران قیمت و محدود هم از پرچمدار تازه خود را با همکاری کمپانی Rolls Royce طراحی و روانه بازار کند. براساس اطلاعاتی که در این باره منتشر شده است، نسخه Rolls Royce این پرچمدار شبیه نسخه اصلی Note 10 طراحی می‌شود اما نام برند Rolls Royce هم علاوه بر لوگوی Honor در پنل پشتی آن نقش می‌بندد.

image

باتوجه به تصویر فاش شده باید گفت که Honor Note 10 از جنس شیشه و فلز ساخته می‌شود و همچنین به نظر می‌رسد که پنل پشتی نسخه Rolls Royce آن آینه‌ای و به رنگ نقره‌ای طراحی شده باشد. این گوشی به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه مجهز می‌شود و ظاهرا ماژول دوربین اصلی آن کمی از سطح پنل پشتی بیرون زده است. در تصویر فاش شده Honor Note 10 Rolls Royce Edition شاهد هستیم که دکمه فیزیکی پاور / قفل صفحه در کناره سمت راست بدنه قرار گرفته است و پورت ارتباطی USB Type-C به همراه بلندگوی اصلی در لبه پایینی بدنه قرار گرفت‌اند. بدین ترتیب جک هدفون 3.5 میلی متری احتمالا در لبه بالا طراحی شده یا به کلی از این گوشی حذف شده است. پیش از این هم تصاویر متعددی از پنل جلوی گوشی تازه آنر فاش شده بودند و در اغلب آن‌ها شاهد بودیم که حاشیه‌های کناری صفحه نمایش بسیار باریک‌تر طراحی شده بودند اما حاشیه‌های بالا و پایین پنل همچنان دیده می‌شدند.

اگر گزارش‌های اخیر درباره Honor Note 10 صحت داشته باشند، این گوشی صفحه نمایش 6.9 اینچی کواد اچ دی یا کواد اچ دی پلاس، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از پردازنده kirin 970 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد. Note 10 همچنین به طور پیش فرض به اندروید 8.1 اوریو و پوسته اختصاصی هوآوی مجهز می‌شود و از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 4.5 آمپری پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی پرچمدار مذکور دو لنز 24 و 16 مگا پیکسلی دارد و حسگر سلفی‌اش هم 24 مگا پیکسلی در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود گوشی Honor Note 10 در هفته‌های آتی معرفی شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

majid.b

۱۳۹۷/۵/۳
هواوی واقعا داره غوغا میکنه دمش گرم.بد جوری عرصه رو بر دو رقیب دیگه اش یعنی سامسونگ و آیفون داره تنگ میکنه.اصلا باور کردنی نیست و غیر قابل تصور بود که هواوی اینقدر سریع پیشرفت کنه و به اوج برسه و بتونه بازار رو سریع تصاحب کنه