خانهاخبار
نام تجاری شیائومی POCOPHONE به ثبت رسید

نام تجاری شیائومی POCOPHONE به ثبت رسید

شرکت شیائومی برای گوشی جدیدش با اسم‌رمز POCOPHONE از FCC تاییدیه دریافت کرده است؛ به همین جهت ممکن است این مدل در آمریکا عرضه شود.
۱۳۹۷/۴/۲۶

به‌نظر می‌رسد شرکت چینی شیائومی در آینده نزدیک از محصولات زیادی رونمایی خواهد کرد؛ به‌تازگی گوشی جدید این شرکت با اسم‌رمز POCOPHONE موفق به دریافت تاییدیه از FCC شده است. البته پیش‌تر نیز پیرامون این مدل اطلاعاتی به‌دست آمده بود؛ چینی‌ها گوشی جدید خود را مدتی پیش در سازمان تایوانی NCC به ثبت رسانده بودند.

در اطلاعات تازه فاش شده به شماره ساخت گوشی شیائومی POCOPHONE اشاره می‌شود؛ ظاهرا این مدل با بیلد نامبر M1805E10A در دست توسعه قرار دارد و همچنین مدل مذکور از باند 2.4 گیگاهرتزی و 5 گیگاهرتزی وای‌فای پشتیبانی خواهد کرد. همچنین جزئیاتی پیرامون بلوتوث و باند 4G LTE 40 گوشی جدید POCOPHONE به‌دست آمده است. جدا از تمامی مواردی که توسط FCC پیرامون مشخصات احتمالی گوشی جدید شیائومی POCOPHONE فاش شده است، تصویر شماتیکی نیز ارائه شده که ابعاد این مدل را فاش می‌کند. آن‌طور که پیداست، شیائومی گوشی جدیدش را با طول 151 میلی‌متر و عرض 76 میلی‌متر توسعه داده است. ضمن اینکه در قاب پشتی گوشی شیائومی POCOPHONE از دوربین دوگانه استفاده شده است؛ با توجه به تصویر شماتیک، سنسورهای دوربین به صورت عمودی در زیر یک‌دیگر جای گرفته‌اند.

image

در حال‌حاضر، جزئیاتی پیرامون نمایشگر یا پردازنده گوشی جدید شیائومی POCOPHONE به‌دست نیامده است و تمامی آنچه که پیرامون این مدل می‌دانیم، به بلوتوث، وای‌فای و دوربین دوگانه میان‌رده یا پرچمدار جدید شیائومی خلاصه می‌شود. با این‌حال، انتظار داریم که شیائومی POCOPHONE از یک خانواده کاملا جدید معرفی شود و احتمالا اولین گوشی خواهد بود که از این خانواده وارد بازار خواهد شد؛ البته نام تجاری این گوشی را فعلا نمی‌دانیم. با توجه به دریافت تاییدیه FCC برای گوشی شیائومی POCOPHONE می‌توان گفت که این مدل در آینده نزدیک وارد بازار خواهد شد؛ البته زمان دقیق آن‌را نمی‌دانیم. همچنین انتظار می‌رود گوشی جدید شیائومی در بازار ایالات متحده عرضه شود؛ البته اگر چینی‌ها چنین تصمیمی داشته باشند زیرا برخی از گوشی‌های شیائومی پیش‌تر از FCC تاییدیه دریافت کرده‌اند اما شرکت سازنده هیچ‌گاه آن‌ها را در بازار ایالات متحده به صورت رسمی عرضه نکرده است. به همین جهت ممکن است گوشی جدید شیائومی هیچ‌گاه به بازار آمریکا راه پیدا نکند!

با اینکه نمی‌دانیم گوشی شیائومی POCOPHONE چه مشخصات سخت‌افزاری خواهد داشت؛ تشخیص بازه قیمتی آن چندان دشوار به‌نظر نمی‌رسد! از آنجایی‌که شرکت چینی در سال 2018 دو گوشی پرچمدار  Xiaomi Mi 8 و Xiaomi Mi Mix 2S را عرضه کرده است و سری Mi Mix و Mi به عنوان پرچمداران شیائومی قابل خریداری هستند، بعید می‌دانیم گوشی جدید POCOPHONE یک پرچمدار باشد. به همین جهت، ممکن است چینی‌ها این مدل را به عنوان یک گوشی میان‌رده یا ارزان‌قیمت ارائه دهند. البته برای به‌دست آوردن جزئیات بیشتر پیرامون Xiaomi POCOPHONE باید منتظر افشای این مدل در پایگاه TENNA چین باشیم؛ کشور چین برای اعطای مجوز به گوشی‌های هوشمند، قوانین خاص خود را دارد و TENNA مانند رقیب آمریکایی خود یعنی FCC است. 

شرکت شیائومی در آینده‌ای نزدیک از فبلت Mi Max 3 رونمایی خواهد کرد که یک محصول بسیار بزرگ است و از باتری غول‌آسای 5500 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌گیرد. همچنین میان‌رده‌های دیگری نیز توسط شیائومی تا پایان سال به صورت رسمی، معرفی و عرضه خواهند شد. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)