خانهاخبار
نسخه جدید اپلیکیشن جی‌‌اس‌ام منتشر شد

نسخه جدید اپلیکیشن جی‌‌اس‌ام منتشر شد

نسخه 2.0 اپلیکیشن جی‌اس‌ام برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شد. در این نسخه بخش‌های جدیدی به اپلیکیشن اضافه شده و سرعت آن بهبود یافته است. پشتیبانی بهتر از اندروید 8 و رفع اشکالات جزئی از دیگر تغییرات این نسخه جدید است.
۱۳۹۷/۴/۲۵
image

خوشحالیم که پس از ماه‌ها نسخه 2.0 اپلیکیشن جی‌اس‌ام را برای گوشی‌های اندرویدی منتشر می‏کنیم؛ تا مخاطبان همیشگی جی‌اس‌ام بتوانند بهتر و راحت‌تر از قبل اخبار دنیای موبایل و خودرو را روی گوشی‌های هوشمند خود دنبال کنند.

از این پس، در نسخه 2.0 اپلیکیشن جی‌اس‌ام، می‌توانید علاوه بر مطالعه اخبار و بررسی تخصصی گوشی‌های هوشمند به خبرهای دنیای خودرو نیز دسترسی داشته باشید. در منو اپلیکیشن، بخشی به نام خودرو اضافه شده است که تمامی اخبار و حواشی مربوط به بازار خودرو ایران و جهان را در اختیار شما می‎گذارد و شما را از جدیدترین شرایط فروش خودروها داخل کشور مطلع می‎سازد.

اخبار برندها، بخش جدید دیگر اپلیکیشن جی‌اس‌ام است که به طرفداران برندهای بزرگ گوشی‌های هوشمند امکان می‌دهد به صورت مجاز خبرها و اتفاقات مربوط به برند مورد علاقه خود را دنبال کنند.

image

در نسخه 2.0 اپلیکیشن جی‌اس‌ام می‌توانید مستقیما به راهنمای خرید گوشی‌ و خودرو دسترسی داشته باشید و جدیدترین برنامه‌ها و بازی‌های معرفی شده در جی‌اس‌ام را روی گوشی خود نصب کنید.

اضافه شدن حالت دارک مد امکان جدید دیگری است که باعث می‎شود زمان استفاده از اپلیکیشن در تاریکی، چشم شما اذیت نشود و راحت‌تر بتوانید خبرها را مطالعه کنید.

نسخه جدید اپلیکیشن جی‌اس‌ام، اکنون از نسخه 8 سیستم عامل اندروید نیز پشتیبانی می‌کند و با گوشی‌های جدید کاملا سازگار است. سایر امکانات و ویژگی‌های جدید اپلیکیشن جی‌اس‌ام به شرح زیر است:

  • تغییر لوگو و بهبود ظاهر اپلیکیشن
  • افزایش سرعت و بهبود عملکرد
  • به‌روزرسانی پوسته‌ها
  • امکان خرید مستقیم مجلات کالایاب
  • دسترسی سریع به شبکه‌های اجتماعی جی‌اس‌ام
  • به اشتراک‌گذاری سریع مطالب در شبکه‌های اجتماعی
  • رفع اشکالات و باگ‌های جزئی

برای عملکرد بهتر اپلیکیشن، توصیه می‌کنیم نسخه قدیمی آن را پاک کرده و نسخه جدید (2.0) را از لینک زیر دریافت کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

حمید رضا

۱۴۰۰/۴/۱
سلام
چرا دیگه مطالب جدید نمیاد برام

SZ

۱۳۹۹/۱۲/۱۶
سلام
من اندرویدم ۸ است ولی هیچ مطلبی برام نمیاد دلیلش چیه بقیه چون اندردیدشون بیشتر از ۸ هست نمیاد ولی برا من از چند روز پیش قطع شده
لطفا بررسی کنید
اگر اتفاقی هم افتاده لطفا بگید

سجاو

۱۳۹۹/۹/۲۵
لطفا یک نسخه جدید بدید حیف شمائه که از بقیه سایتا و نرمافزار ها عقب بیفتید

Bahman

۱۳۹۸/۳/۱۹
باسلام، چرا برنامه نویسان شما اینقدر کند عمل میکنند اندروید ۹ مدت زمان طولانی هست که آمده اما متاسفانه اپ شما آپدیت نشده، واقعا شما برای طرفدارانتون و کسانیکه از اپ شما استفاده میکنند ارزش قائلید؟؟؟؟؟

Bahram

۱۳۹۸/۲/۲
باعرض سلام،اندرویدپای چه تاریخی برای سامسونگ A7 2018منتشرمیشود