خانهاخبار
سریع‌ترین حافظه SSD در مک‌بوک پرو 2018

سریع‌ترین حافظه SSD در مک‌بوک پرو 2018

نتایج بنچمارک‌هایی که اخیرا روی به‌روزترین مدل مک‌بوک پرو انجام شده از ثبت رکورد سریع‌ترین حافظه SSD که تا امروز در یک لپتاپ دیده‌ایم حکایت دارد.
۱۳۹۷/۴/۲۴
image

طبق ادعای برخی خبرگزاری‌ها، مک‌بوک پرو جدید اپل در 2 ثانیه از محتوایی به حجم 4.9 گیگابایت کپی گرفته، یعنی سرعتی معادل 2519 مگابایت بر ثانیه. همچنین در تستی دیگر با عنوان BlackMagic که مختص مصولات مبتنی بر macOS است، سرعت متوسط حافظه این نوت‌بوک 2682 مگابایت بر ثانیه ارزیابی شد. اعدادی رویایی در نوت‌بوکی رویایی.

شایان ذکر است در موارد دیگری هم شاهد چنین سرعت‌های فوق‌العاده‌ای بوده‌ایم. به عنوان مثال حافظه SSD به کار رفته در iMac Pro از سرعت مشابهی بهره می‌برد. همچنین حافظه تولید سامسونگ به نام 970EVO قدرتی مشابه دارد. اما مک‌بوک پرو نخستین لپتاپی است که به این سرعت دست می‌یابد و این امر است که سبب حیرت همه شده.

در تست Geekbench 4 که روی نسخه i7 با کلاک 2.7GHz این نوت‌بوک اجرا شده، امتیاز عالی 18055 در حالت فعالیت چند هسته‌ای به دست آمده. این عدد 21% بیشتر از نزدیک‌ترین رقیب، Dell XPS 13 است که امتیاز 14180 را ثبت کرده. این نوت‌بوک شکست سنگینی را هم به برادر بزرگ‌ترش تحمیل کرده و امتیازش 80% نسبت به مدل قبلی مک‌بوک پرو 13اینچی با امتیاز 9213 افزایش یافته است. در ادامه با مطالعه جدول زیر می‌توانید مقایسه‌ای اجمالی بین سریع‌ترین مدل‌های کنونی بازار داشته باشید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)