خانهاخبار
نام تجاری هوآوی Mate 20 به ثبت رسید؛ سال آینده منتظر Mate 30 باشید!

نام تجاری هوآوی Mate 20 به ثبت رسید؛ سال آینده منتظر Mate 30 باشید!

با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، هوآوی درنظر دارد تا پرچمدار Huawei Mate 20 را در نیمه دوم امسال عرضه نماید. همچنین ممکن است در سال آینده از Mate 30 رونمایی شود.
۱۳۹۷/۴/۲۳

هوآوی در اوایل امسال با رونمایی از سری P20 طرفداران را غافل‌گیر نمود؛ بسیاری انتظار داشتند به دنبال معرفی Huawei P9 در سال 2016 و رونمایی از خانواده Huawei P10 در سال 2017، این شرکت چینی عضو جدید سری P را با نام تجاری Huawei P11 عرضه نماید اما چنین نشد! همین موضوع باعث شده است تا انتظارات مشابهی نسبت به نام‌گذاری اعضای جدید سری Mate وجود داشته باشد و در جدیدترین اطلاعات به‌دست آمده، این موضوع تایید می‌شود.

هوآوی به‌تازگی نام تجاری Huawei Mate 20 را به ثبت رسانده است؛ البته ظاهرا شرکت چینی برای افشای نام تجاری اعضای جدید Mate نیز که در سال‌های بعد معرفی خواهند شد، عجله داشته است زیرا نام تجاری Mate 30، میت 40، میت 50، میت 60، میت 70، میت 80 و حتی Mate 90 نیز توسط شرکت چینی به ثبت رسیده. به همین جهت، بعید می‌دانیم Huawei Mate 21 به عنوان جانشین Mate 20 معرفی شود.

image

با وجود به ثبت رسیدن نام تجاری Huawei Mate 20 هنوز از نام تجاری احتمالی پرچمدار جدید هوآوی مطلع نیستیم؛ به عنوان مثال، شرکت چینی نام تجاری Huawei P11 را نیز به ثبت رسانده است اما در سال 2018 از این نام تجاری برای نام‌گذاری پرچمداران جدید خود استفاده نکرد. این احتمال را نباید نادیده گرفت که هوآوی برای در اختیار داشتن حق استفاده از نام Mate 20 برای گوشی‌های آینده‌اش، آن‌را به ثبت رسانده باشد و ممکن است هیچ‌گاه از آن استفاده نکند.

شرکت چینی احتمالا دو گوشی از سری Mate 20 را معرفی خواهد کرد؛ سال گذشته، Mate 10 به همراه Mate 10 Pro معرفی شد. به همین جهت، امسال نیز انتظار داریم که نسخه گران‌قیمت Huawei Mate 20 توسط هوآوی عرضه شود. البته در حال‌حاضر، اطلاعات زیادی پیرامون جانشین Huawei Mate 10 نداریم؛ با این‌حال، ممکن است شرکت چینی پرچمداران نیمه دوم سال 2018 خود را با دوربین سه‌تایی عرضه نماید. هوآوی برای اولین‌بار از سه دوربین در پرچمدار Huawei P20 Pro استفاده کرد؛ هرچند گوشی Huawei P20 را به دوربین دوگانه مجهز کرده است. ضمن اینکه انتظار داریم اعضای جدید سری Mate نمایشگری با حاشیه‌های باریک داشته باشد؛ هرچند مشخص نیست که مانند Huawei P20 و Huawei P20 Pro در بالای صفحه‌نمایش بریدگی (Notch) اعمال خواهد شد یا شرکت چینی حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر را حفظ می‌کند.

image

از دیگر شایعات منتشر شده پیرامون Huawei Mate 20 می‌توان به تجهیز این گوشی به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر اشاره کرد. ضمن اینکه انتظار داریم جدیدترین پرچمدار هوآوی به تراشه Kirin 980 مجهز شود؛ هوآوی در حال‌حاضر در پرچمداران 2018 خود از جمله هوآوی پی 20 و آنر 10 (پرچمدار ساب‌برند آنر هوآوی) تراشه قدیمی Kirin 970 استفاده کرده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)