خانهاخبار
پرچمدار Galaxy S10 Plus به دوربین سلفی دوتایی مجهز خواهد شد

پرچمدار Galaxy S10 Plus به دوربین سلفی دوتایی مجهز خواهد شد

براساس یک گزارش جدید، سامسونگ درنظر دارد تا نسخه 6.44 اینچی پرچمدار Galaxy S10 Plus را با دوربین سلفی دوگانه به بازار عرضه نماید.
۱۳۹۷/۴/۲۳

یکی از مورد انتظارترین گوشی‌هایی که سال آینده معرفی خواهد شد، Galaxy S10 سامسونگ است؛ با انتشار جزئیات بیشتر پیرامون این محصول، عطش طرفداران برای معرفی هرچه سریع‌تر جانشین Galaxy S9 بیشتر می‌شود.

در حال‌حاضر، گمان می‌رود که سامسونگ سه گوشی از سری Galaxy S10 را توسعه دهد؛ این سه مدل به ترتیب با اسم‌رمز Beyond 1، Beyond 0 و Beyond 2 در حال توسعه هستند. شایعه شده است که Beyond 0، اسم‌رمز نسخه 5.8 اینچی Galaxy S10 بوده که برخلاف پرچمداران پیشین سامسونگ فاقد نمایشگر لبه‌منحنی است. با این‌حال، گوشی جدید سامسونگ با اسم‌رمز Beyond 0 از صفحه‌نمایش سوپر آمولد بهره می‌گیرد و حسگر اثرانگشت آن نیز در لبه‌ی گوشی جای گرفته؛ ضمن اینکه مدل مذکور با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی (یکی از سنسورها واید و دیگری تله‌فوتو خواهد بود) عرضه می‌شود.

image

Galaxy S10 Plus که در دو نسخه توسعه می‌یابد، با اسم‌رمز Beyond 1 و Beyond 2 شناخته می‌شود؛ مدل Beyond 1 از نمایشگر 6.2 اینچی لبه‌منحنی از نوع Super AMOLED بهره خواهد برد و به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر مجهز شده است. همچنین این مدل با سه دوربین 12 مگاپیکسلی واید، 12 مگاپیکسلی تله و 16 مگاپیکسلی Super Wide با فوکوس ثابت و زاویه دید 120 درجه ارائه خواهد شد. در جلوی گوشی نیز از یک دوربین استفاده می‌شود تا کاربران بتوانند عکس‌‌های سلفی ثبت نمایند.

در نهایت، نسخه دیگری از Galaxy S10 Plus توسط سامسونگ معرفی خواهد شد که نمایشگر 6.44 اینچی لبه‌منحنی از نوع Super AMOLED دارد؛ این موضوع باعث می‌شود تا Galaxy S10 Plus به نمایشگر بزرگ‌تری در مقایسه با Galaxy Note 9 مجهز شود. همچنین شایعه شده است که نسخه 6.44 اینچی گلکسی اس 10 پلاس با سنسور اثرانگشت درون صفحه‌نمایش عرضه خواهد شد و از دوربین سه‌گانه 12 مگاپیکسلی واید، 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو و 16 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و زاویه دید 120 درجه بهره خواهد برد. برای عکاسی سلفی نیز از دوربین دوگانه در جلوی گوشی استفاده خواهد شد تا این نسخه از دیگر پرچمداران سامسونگ متمایز شود. باید اشاره کرد که اطلاعات جدید توسط نشریه کره‌ای معتبر The Bell منتشر شده است که پیش‌تر نیز شایعاتی را پیرامون دیگر پرچمداران سامسونگ و حتی سری Galaxy S10 ارائه داده بود. 

در حال‌حاضر، اشاره‌ای به مشخصات دوربین سلفی دوگانه Galaxy S10 Plus با نمایشگر 6.44 اینچی نشده است؛ نمی‌دانیم از چه سنسورهایی در این مدل استفاده خواهد شد. با این‌حال، بعید نیست جانشین Galaxy S9 Plus مانند نسخه 2018 گوشی Galaxy A8 از دوربین دوگانه 16 و 8 مگاپیکسلی بهره بگیرد تا بدین شکل، عکاسی سلفی با فوکوس زنده یا عکاسی پرتره امکان‌پذیر شود.

براساس گزارش‌ها، سامسونگ برنامه‌ای برای رونمایی زودهنگام از پرچمداران Galaxy S10 ندارد و شایعات منتشر شده پیرامون معرفی این خانواده در ماه ژانویه صحت ندارد. اکنون بسیاری به نمایشگاه MWC 2019 چشم دوخته‌اند تا سامسونگ از جدیدترین پرچمداران خود از سری Galaxy S رونمایی کند. 

لازم به‌ذکر است که احتمالا در ماه ژانویه، گوشی تاشوی Galaxy X توسط سامسونگ معرفی خواهد شد؛ این مدل نزدیک به 2000 دلار قیمت خواهد داشت. همچنین پرچمدار Galaxy Note 9 نیز به صورت رسمی در تاریخ 18 مرداد معرفی می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

هاشم

۱۳۹۷/۴/۲۸
امیدوارم سامسونگ در گالاکسی نوت 9 و اس 10 یک دستی به رابط کاربریش بکشه
نمیگم رابط کاربریش بده اتفاقا عالی هست در بین کلیه شرکت ها . اما یک سری ایراداتی داره
مثلا خیلی ایکن ها کوچک هستن . Icon shape فقط به 2 گزینه محدوده در صورتی که اندروید 8.0 چندین انتخاب داره برای حاشیه ایکن
بعد یکم از حالا متریال درش بیاره و خیلی کارتونی هست . یکم بهتر بشه .