خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار LG G8 ThinQ

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار LG G8 ThinQ

پیش بینی می‌شود کمپانی ال جی پرچمدار G8 خود را ابتدای سال 2019 رسما معرفی کند. تازه‌ترین خبر درباره این گوشی سطح بالا انتشار یک ویدیوی مفهومی است که آن را در رنگ‌های مختلف و طراحی جالب توجه به تصویر کشیده.
۱۳۹۷/۴/۲۱

کمپانی ال جی ابتدای سال 2018 از پرچمدار G7 ThinQ پرده برداشت و به نظر می‌رسد که قصد دارد به زودی دومین پرچمدار امسال خود را به نام V40 معرفی کند. به همین خاطر هنوز تا تاریخ تقریبی رونمایی از نسل تازه پرچمداران سری G که احتمالا G8 نامیده می‌شود، مدت طولانی باقی مانده است؛ اما این موضوع ظاهرا باعث نشده است برخی طراحان خلاق جانبی دست از تلاش بردارند. کانال یوتیوبی Science and Knowledge که پیش از این هم طراحی‌های خلاقانه‌ای از گوشی‌های مختلف منتشر کرده بود، حالا یک ویدیوی مفهومی تازه از گوشی G8 منتشر کرده و آن را با ظاهری جالب توجه به تصویر کشیده است. طراح این تصاویر مفهومی گوشی G8 ال جی را در رنگ‌های قرمز، مشکی، خاکستری و آبی تصور کرده و آن را به طرز جالب توجهی متفاوت‌تر از نسل قبلی طراحی کرده است.

image

این گوشی مفهومی از جنس شیشه و فلز طراحی شده و حاشیه‌های بسیار باریکی دارد. البته حاشیه‌های سه طرف صفحه نمایش بسیار باریک شده‌اند اما همچنان یک نوار باریک حاشیه در قسمت بالای پنل جلو دیده می‌شود که میزبان حسگرهای مختلف ازجمله دوربین سلفی و بلندگوی مکالمه شده است. از طرفی حاشیه پایین صفحه در G8 کاملا حذف شده است در حالی که این نوع طراحی هنوز در میان گوشی‌های موجود رایج است. گوشه‌های صفحه نمایش خمیده طراحی شده‌اند و درگاه سیم کارت هم در لبه بالای بدنه تعبیه شده است. دکمه فیزیکی پاور / قفل صفحه در کناره سمت راست بدنه قرار گرفته است و دکمه‌های تنظیم صدا در کناره سمت چپ دیده می‌شوند. G8 مفهومی همچنین از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برد و به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش عمودی در پنل پشتی مجهز می‌شود. علاوه بر فلش LED که این لنزها را همراهی می‌کنند، فوکوس خودکار لیزری در کنار ماژول دوربین دیده می‌شود. لوگوی برند ال جی و G8 ThinQ هم روی این پنل نقش بسته است.

طراح این ویدیوی مفهومی علاوه بر نمای ظاهری همچنین برخی مشخصات فنی کلیدی را هم برای G8 ThinQ متصور شده است. این گوشی صفحه نمایش 6.2 اینچی کواد اچ دی پلاس با وضوح تصویر 3120 در 1440 از نوع AMOLED با پشتیبانی Dolby Vision و HDR10-Compliant دارد که محافظ Corning Gorilla Glass 5 روی آن را پوشانده و مجوزهای IP68 و MIL-STD-810G دریافت کرده است. G8 از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و سیستم عامل اندروید 9.0 به همراه تازه‌ترین نسخه از پوسته اختصاصی سازنده به طور پیش فرض روی آن نصب می‌شود. گوشی مذکور در دو نسخه با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت طراحی شده و حافظه داخلی‌‌اش 128 و 256 گیگابایت است که می‌توان آن را به کمک کارت حافظه جانبی microSD تا 512 گیگابایت هم ارتقا داد. دوربین اصلی آن از دو لنز 16 و 20 مگا پیکسلی بهره می‌برد و تک لنز سلفی‌اش هم 16 مگا پیکسلی پیش بینی شده است. جک هدفون 3.5 میلی متری، قابلیت شارژ بی سیم و شارژ سریع هم دیگر مواردی هستند که در LG G8 ThinQ گنجانده شده‌اند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad Martin

۱۳۹۷/۴/۲۱
اگر این باشه خیلی خشکله
ولی باید مواظبت کرد ازش که از دست نیافته که اگر بیافته صفحه نمایش نابود میشه باید بالا یک میلیون هزينه تعویض کنی
مشخصاتش هم خیلی خوبه البته عمل باید دید چقدر سریع هستش
اگر همه چیز اوکی باشه
و قیمتشم زیر 800 دلار باشه فروش خوبی میتونه تجربه کنه
ولی بر اساس باور های خودم مدل پایه
128 گیگ حافظه داخلی و 6 گیگ رم 850 دلار مدل 256 گیگ حافظه داخلی و 8 گیگ رم 1000 دلار هستش