خانهاخبار
سامسونگ Gear S4 از دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی می‌کند

سامسونگ Gear S4 از دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی می‌کند

از مدت‌ها قبل منتظر معرفی ساعت هوشمند Gear S4 سامسونگ بودیم، اما این شرکت به جای نسل چهارم از یک محصول جدید به نام Gear Sport رونمایی کرد، اما به تازگی خبرها از معرفی گیر اس ۴ با پشتیبانی از بیکسبی در آینده‌ای نزدیک نوید می‌دهند.
۱۳۹۷/۴/۲۱

سامسونگ سخت در تلاش است تا دستیار صوتی بیکسبی را به برترین در نوع خود تبدیل کند، اما هنوز راه زیادی پیش رو دارد. در حال حاضر بیکسبی به خوبی از پس انجام وظایفی که برای آن در نظر گرفته شده است، بر می‌آید و به جای این که در جواب فرمان‌های شما، سوالات متعدد بپرسد تا فرمان را درک کند؛ مستقیما دستور خواسته شده را اجرا می‌کند. با این حال، همچنان پس از الکسا و گوگل اسیستنت قرار می‌گیرد.

یکی از ناامید کننده‌ترین اقدامات سامسونگ درباره‌ی بیکسبی، این بود که این دستیار صوتی را با ساعت هوشمند Gear S3 (که به میکروفون و اسپیکر مجهز است) یکپارچه نکرده است. کره‌ای‌ها اوایل امسال ویژگی‌ SmaertThings را برای این ساعت عرضه کرد که امکان کنترل لوازم خانگی هوشمند توسط آن را فراهم می‌کند، بنابراین امیدوار بودیم پشتیبانی از دستیار صوتی بیکسبی هم به Gear S3 اضافه شود تا کنترل لوازم را از طریق فرمان صوتی ساده‌تر نماید، اما متاسفانه هرگز چنین اتفاقی محقق نشد.

image

با توجه به گزارش جدید SamMobile که مدعی است از سوی منبع موثق تایید شده است، ظاهرا سامسونگ قصد دارد ساعت هوشمند جدید خود Gear S4 (یا شاید گلکسی واچ)؛ از دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه، این دستگاه به دکمه‌ای اضافی برای بیکسبی نیاز نخواهد داشت و دستیار صوتی جدید جایگزین S Voice خواهد شد که پیش از این در ابزارهای پوشیدنی کمپانی کره‌ای موجود بود. بر اساس آن چه در این گزارش ذکر شده است، دستیابی به بیکسبی از طریق کلید هوم موجود روی Gear S4 و یا با گفتن عبارت «Hi, Bixby» امکان پذیر است.

Gear S4 یکی از جذاب‌ترین ساعت‌های هوشمند امسال خواهد بود که انتظار می‌رود از نسخه‌ی ۲.۰ دستیار صوتی بکیسبی پشتیبانی کند و در ماه آینده هم‌زمان با گلکسی نوت ۹ رونمایی شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)