خانهاخبار
اینستاگرام استیکر سوال را برای نظرخواهی به بخش استوری اضافه کرد

اینستاگرام استیکر سوال را برای نظرخواهی به بخش استوری اضافه کرد

اینستاگرام این روزها به یک شبکه اجتماعی محبوب و بزرگ تبدیل شده است که در تلاش است تا با عرضه‌ی امکانات جدید با سرعتی زیاد، کاربران را بیشتر به خود متمایل کند. یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این شبکه، استوری است که از امروز می‌توان از آن برای پرسش از کاربران و دریافت پاسخ اقدام کرد.
۱۳۹۷/۴/۲۱

در ماه اکتبر شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام قابلیت رای گیری را به استوری‌های ۲۴ ساعته‌ی خود اضافه کرد. امروز نیز این کمپانی ابزار جدیدی را برای نظر سنجی معرفی کرده است که از طریق استیکر سوال این کار را انجام می‌دهد؛ به این صورت که شما سوال مورد نظر خود را در این استیکر تایپ می‌کنید و دوستان‌ شما در قسمت پایین سوال می‌توانند پاسخ‌های خود را بنویسند و برای‌تان ارسال کنند.

اینستاگرام می‌گوید این یک روش برای آغاز بحث در زمانی است که شما تصویر یا ویدیویی برای به اشتراک گذاشتن ندارید. به عبارت دیگر، این شرکت می‌خواهد مطمئن شود که اگر کاربران محتوای رسانه‌ای برای فعالیت در این شبکه و در بخش استوری نداشته باشند، باز هم بتوانند از طریق استیکر سوالات به فعالیت و تعامل در این بخش ادامه دهند.

از منوی استیکرهای بخش استوری می‌توانید به این قابلیت جدید دسترسی پیدا کنید. با انتخاب این استیکر، باید متن سوال خود را تایپ کنید، سپس مکان آن را مشخص کنید و در نهایت استوری خود را به اشتراک بگذارید. پس از این که دوستان شما استیکر سوال را مشاهده کردند، می‌توانند با لمس بخش مربوطه اقدام به ارسال پاسخ و بازخورد نمایند. پاسخ‌های ارسالی در بخشی که پیش از این مربوط به مشاهده کنندگان استوری بود، نمایش داده می‌شوند که البته بهتر بود در بخش دایرکت نمایش داده می‌شد.

image

با انتخاب هر پاسخ، می‌توانید آن را در یک استوری جدید با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید در حالی که نام و تصویر فردی که پاسخ را برای شما ارسال کرده بود، نمایش داده نشود. این قابلیت از امروز به تدریج برای کاربران اندروید و iOS در دسترس قرار می‌گیرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)