خانهاخبار
هوآوی P9 نیز به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت می‌کند

هوآوی P9 نیز به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت می‌کند

مدتی قبل خبرهایی مبنی بر تصمیم هوآوی برای عدم ارائه‌ به روز رسانی اندروید اوریو برای پرچم‌دار دو سال قبل این شرکت، P9 منتشر شده بود، اما به نظر می‌رسد شرکت چینی سرانجام تصمیم گرفت به روز رسانی مورد نظر را برای این گوشی و بسیاری از محصولات دیگر خود عرضه نماید که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.
۱۳۹۷/۴/۲۰

ماه گذشته بود که ایمیلی به بخش پشتیبانی هوآوی در بریتانیا ارسال شد با این مضمون که پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ این شرکت، هوآوی P9، به دلیل محدودیت‌های سخت افزاری امکان دریافت به روز رسانی اندروید اوریو را نخواهد داشت. اما به نظر می‌رسد این خبر ناشی از یک اشتباه بوده است و شرکت چینی اعلام کرده است که به روز رسانی مذکور را برای پرچم‌دار قدیمی خود نیز ارائه می‌کند.

image

به‌روزرسانی نرم افزاری جدید با عرضه‌ی نسخه‌ی جدید رابط کاربری EMUI 8.0 همراه خواهد بود که ویژگی‌های مختلفی مانند شیوه‌ی جدید نمایش نوتیفیکیشن‌ها و قابلیت تصویر در تصویر را به این گوشی می‌آورد. همچنین، رابط کاربری جدید تغییرات تازه‌ای به خود دیده است که آن را به اندروید خالص نزدیک‌تر می‌کند؛ اما هنوز هم ظاهر بسیار متفاوتی با اندروید خالص دارد.

طبق ادعای هوآوی، این به روز رسانی از روز گذشته در کشور چین آغاز شده است و احتمالا در آینده‌آی نزدیک شاهد عرضه‌ی جهانی آن خواهیم بود. علاوه بر P9، این شرکت اندروید اوریو ۸.۰ را برای پرچم‌داران P9 Plus و هوآوی Mate 8 نیز ارائه خواهد کرد. همچنین به روز رسانی جدید، تعداد زیادی از خانواده‌ی آنر را نیز در بر می‌گیرد که شامل آنر 8، آنر V8، آنر Note 8 و آنر Play 6X خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۷/۲۸
پس کو کجاست تا خسته شدم خدایی ولی پولم ندارم گوشیمو عوض کنم

حسین مرادی

۱۳۹۸/۶/۳۰
خواهشمندم که جواب بدین با کمال تشکر آز شما پرچمدار ن هواوی

حسین مرادی

۱۳۹۸/۶/۳۰
سلام شب بخیر ببخشید حدود ده روز پیش خرید ی از شما بابت اندروید هست برای هواوی پی 9کژدم ولی هنوز موفق نشدم و این برنامه را هم برایم ارسال نکردین لطفا رهنمایی کنید کمال تشکر را دارم

omid

۱۳۹۷/۴/۲۶
محمد الان دوتاشون اندروید 8 رو دارن

محمد

۱۳۹۷/۴/۲۳
علی در مورد چیزی که اطلاع نداری نظر نده اس6 با آندروید 5 عرضه شد و الان آندرویدش 7 شده پس میشه دو تا قبل نظر دادن فکر کن پسر جان.شما نگران باش که میت 8 و p9 شاید اندروید 8 نگیرن چون سخت افزارش مچ نیست با این آندروید