خانهاخبار
نسخه 2018 گلکسی A8 و A8 Plus به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت می‌کنند

نسخه 2018 گلکسی A8 و A8 Plus به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت می‌کنند

سامسونگ پس از اتمام به روز رسانی گوشی‌های سری S به اندروید اوریو که آخرین آن‌ها S7/S7 Edge بود، حال اندروید ۸ را برای خانواده‌ی گلکسی A با اولویت مدل‌های ۲۰۱۸ این سری آغاز کرده است. این بار نوبت به گلکسی A8 و گلکسی A8 Plus رسیده است.
۱۳۹۷/۴/۲۰

گوشی‌های هوشمند گلکسی (A8/A8 Plus (2018 به همراه گلکسی (A6/ A6 plus (2018 جدیدترین میان‌رده‌های سامسونگ به شمار می‌آیند که ویژگی‌های جالب توجهی نسبت به بسیاری از پرچم‌داران بازار دارند. با وجود اینکه خانواده گلکسی (A6 (2018 به طور پیش فرض از اندروید اوریو ۸.۰ به عنوان سیستم عامل استفاده می‌کرد، سری (A8 (2018 با اندروید نوقا ۷.۱.۱ راهی بازار شد.

گرچه زمان معرفی این دو سری فاصله‌ی زیادی با هم نداشت، اما نسخه‌ی امسال خانواده‌ی A8 همچنان اندروید نوقا را اجرا می‌کند. خبر خوش این که سرانجام پس از مدت‌ها این دو میان‌رده نیز به اندروید نوقا به روز رسانی می‌شوند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، کمپانی کره‌ای به تازگی به روز رسانی اندروید اوریو ۸.۰ را برای گلکسی A8 و گلکسی A8 Plus نسخه‌ی ۲۰۱۸ را در چند کشور برای کاربران ارائه کرده است و به زودی این به روز رسانی به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

image

 

از جمله تغییرات ایجاد شده در به روز رسانی جدید، پشتیبانی از VoLTE روی هر دو سیم کارت و وصله‌ی امنیتی ماه جولای است. هنوز اشاره‌ای به پشتیبانی از Dolby Atoms نشده است؛ احتمالا دلیل این امر در دسترس بودن این ویژگی تنها برای استفاده با دستگاه‌های بلوتوث و با سیم است. در حال حاضر این به روز رسانی در کشورهای روسیه، ازبکستان، قزاقستان و اوکراین در دسترس است و به زودی در سایر نقاط نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مازیار

۱۳۹۷/۴/۲۱
این گوشی از اول باید با اندروید اورئو ارائه میشد چطوری در سال 2018 با اندروید 7 اومده

اشکان

۱۳۹۷/۴/۲۰
بلاخره این نوت 5 به اوریو ابدیت میشه یا نه ممنون

علیSAMSUNG A

۱۳۹۷/۴/۲۰
چقدر دیر