خانهاخبار
کانن تا پایان امسال اولین دوربین فول فریم بدون آینه خود را معرفی می‌کند

کانن تا پایان امسال اولین دوربین فول فریم بدون آینه خود را معرفی می‌کند

گزارش‌های سایت CanonRumors از معرفی و عرضه اولین دوربین full-frame بدون آینه کانن تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی خبر داده‌اند.
۱۳۹۷/۴/۲۰

گزارش‌ها حاکی از آن است که به احتمال زیاد دوربین فول فریم بدون آینه (mirrorless) کانن را تا پایان امسال شاهد خواهیم بود. پیش از این شایعاتی مطرح شده بود که کانن قصد دارد اولین دوربین فول فریم بدون آینه خود را یا در اوایل سال ۲۰۱۹  یا در نمایشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری فوتوکینا (Photokina) که در سپتامبر (شهریور) امسال برپا می‌شود، معرفی کند.

image

در حال حاضر منابع سایت CanonRumors خبر داده‌اند که این دوربین جدید در پایان سال ۲۰۱۸ آماده فروش خواهد بود ولی هنوز زمان قطعی برای آن مشخص نشده است. از آن جایی که زمان کمی تا نمایشگاه فوتوکینا باقی مانده است و این نمایشگاه تا دو ماه دیگر برپا می‌شود، سایت CanonRumors احتمال می‌دهد که در این نمایشگاه شاهد اعلان دوربین جدید خواهیم بود ولی رونمایی رسمی آن در پایان امسال انجام خواهد شد.

کانن تا به حال اطلاعات و جزئيات مربوط به این دوربین جدید بدون آینه را مخفی نگه داشته است. تمام آنچه رسانه‌ها از آن آگاه‌اند این است که این دوربین یک مدل کاملا فول فریم بدون آینه است که توسط گروهی از عکاسان حرفه‌ای مورد آزمایش قرار گرفته است.

کانن مشتاق است که اولین دوربین فول فریم بدون آینه خود را کاملا بی‌عیب و نقص عرضه کند. به خصوص که سونی به تازگی از دوربین‌های بدون آینه Alpha A9 و Alpha A7R III خود رونمایی کرده است و هم‌چنین شایعاتی مطرح شده است که به زودی شاهد دوربین فول فریم بدون آینه نیکون نیز خواهیم بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)