خانهاخبار
وان پلاس 3 و 3 تی به روز رسانی جدید OxygenOS را دریافت می‌کنند

وان پلاس 3 و 3 تی به روز رسانی جدید OxygenOS را دریافت می‌کنند

کمپانی وان پلاس با ارائه‌ی به روز رسانی جدید OxygenOS برای وان پلاس ۳ و ۳ تی، ویژگی‌های جدیدی را به این دو گوشی اضافه کرده است که مهم‌ترین آن‌ها بهبود و تغییراتی در رابط کاربری است.
۱۳۹۷/۴/۲۰

وان پلاس به تازگی اعلام کرد که آخرین نسخه‌ی بتا از OxygenOS را برای پرچم‌داران اسبق خود، وان پلاس ۳ و ۳ تی ارائه کرده است. این کمپانی چینی می‌گوید تا پایان ماه جاری نسخه‌ای از سیستم عامل خود را ارائه می‌کند که به کاربران دو گوشی مذکور امکان می‌دهد تا در صورت تمایل به نسخه‌ای پایدار از سیستم عامل بازگردند.

image

تا آن زمان، اگر کاربران تمایل داشته باشند، می‌توانند نسخه‌ی بتای ارائه شده را بر روی گوشی‌های خود نصب کنند. از جمله بهبودهایی که وان پلاس در این نسخه به آن‌ها اشاره کرده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رابط کاربری

  • بهبهود در قسمت جیتجوی اپلیکیشن‌ها در اپ دراور
  • اضافه شدن بخش New installs برای نمایشش اپ‌های تازه نصب شده
  • بهبود فهرست اپلیکیشن‌ها برای فضای خالی و جعبه ابزار

دوربین

  • بهبود جابجایی میان دوربین اصلی و دوربین سلفی

چند رسانه‌ای

  • اضافه شدن قابلیت بهبود فایل‌های صوتی

وان پلاس ۳ و ۳ تی پرچم‌داران این شرکت در سال ۲۰۱۶ بودند که به دلیل قیمت مناسب خود در آن زمان توجهات بسیاری را به خود جلب کردند. تفاوت عمده‌ی این دو نسخه در مدل پردازنده، ظرفیت باتری و دوربین سلفی است. وان پلاس ۳ با چیپ اسنپ دراگون ۸۲۰، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تولید شد؛ در حالیکه وان پلاس ۳ تی از چیپست اسنپ دراگون ۸۲۱، باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)